שי חי שבר לדורון מירן את הצלעות

דרמה באמצע צילומי העונה החדשה של "היחידה", המתמודד שי חי והזמר דורון מירן היו באמצע אימון קראטה, חי הלך רחוק באימון ושבר לדורון מירן את הצלעות. כעבור מספר דקות של דרמה מירן פונה לקבלת טיפול רפואי.

השבוע ספרנו לכם שהצילומים של התוכנית "היחידה" יצאו לדרך יחד עם המתמודדים ירון ברלד, טילטיל, מושיק עפיה, שי חי, חובי סטאר ודורון מירן. עכשיו, פחות משבוע אחרי שהתחילו הצילומים, דרמה גדולה בריאלטי. אימון קראטה של שי חי ודורון מירן נגמר בצלעות שבורות ובית חולים. ואם חשבתם שהדרמה נגמרה בתקרית הזאת אז יש לנו עוד חדשות לספר לכם. אחרי שמירן קיבל טיפול רפואי הוא נפצע שוב ע"י טילטיל שזרק עליו ניר להעין.

שי חי ודורון מירן, הסתכסכו בעבר אחרי שמירן יצא נגד שי חי במהלך העונה השביעית של "האח הגדול". מירן קיבל איומים על חיו ממעריצים של שי ואיים להגיש תלונה במשטרה. אבל מאז הרבה מים עברו בנהר, כיום הם הפכו לחברים טובים בריאליטי "היחידה". השנים והחליטו לעשות יחד אימון קראטה במחנה בו הם מצלמים את הסדרה, אבל האימון נגמר בדרמה גדולה – חי שבר למירן את הצלעות והוא פונה לקבלת טיפול רפואי.

האם דורון יאלץ לפרוש מהתוכנית? לפי מקרובים להפקה מירן קיבל טיפול ע"י מספר רופאים ובהפקת התוכנית יתנו לו לנוח מספר ימים עד שיכול לחזור ולהשתתף בתוכנית. כרגע הזמר נמצא בהתאוששות במחנה, והוא יחזור לצילומים בהתאם להנחיות הרופאים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן