דורון מירן יגיש תלונה במשטרה נגד שי חי

00
כוכב העונה השישית של "האח הגדול", דורון מירן נכנס אמש כחלק ממשימה לבית ודאג להגיד לכל הדיירים להפסיק לדבר על שי חי כי הוא לא מעניין. מה שהביא למבול איומים על חיו של דורון מירן. בתגובה הוא יגיש תלונה נגד שי חי והקבוצה שלו.

צבא האמת של שי חי ממשיך לעבור על החוק ולהטריד אנשים בטלפון הנייד שלהם: הזמר דורון מירן ואשתו מותקפים בגל טלפונים והודעות מקללות, איומים, בדיוק כמו אור סיונוב. למה כל זה קורה? כי דורון מירן אמר לדיירים "תפסיקו לדבר על ההוא (שי חי) הוא לא מעניין כבר" מאז אותו רגע התקפו צבא האמת של שי חי את אשתו של דורון ואת דורון עצמו. בתגובה החליטו הזוג לגשת לחתנת המשטרה ולהגיש נגד שי חי תלונה.

לפי מירן שי חי הוא האחראי להטרדות, כי הוא אומר לצבא המעריצים שלו מה לעשות ואת מי להטריד. לטענתו שי חי לא מתנער מזה ובינתיים המעריצים ממשיכים לקלל ולאיים על אשתו והילדים שלו.

דורון מירן בתגובה:
"שי חי הוא דמות ריאליטי מדהימה, נהניתי לצפות בו בדיוק כמו שנהניתי לצפות בשאר הדיירים. גם אני הייתי בבית האח הגדול, גם לי יש מעריצים, אני מבין שאנשים אוהבים אותו אבל ברגע זה הם רק פוגעים בו, בי ובמשפחה שלי. אני באמת מבקש להכניס את הדברים לפרופורציות ומעדיף לפתור את העניין ברוח טובה, אבל אם לא יופסקו ההטרדות לאלתר אנחנו נצטרך לפתוח בהליכים ולערב את גורמי החוק".

שי חי בתגובה:
"כפי שביקשתי, אני חוזר ומבקש מכל אוהבי ותוממכי שלא לאיים ו/או לפגוע באף אדם. הצטערתי לשמוע על תגובות שקיבל דורון מירן. אין שום הצדקה לאמירות פוגעניות כלפיו ואני מאמין ומקווה שזה יפסק באופן מיידי. סובלנות, אמפטיה וחמלה הן אבני דרך אותן אני מבקש מכולם לאמץ. שי חי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן