טל גלבוע נעצרת בזמן ניסיון שחרור של חיות כלואות

ללא שם

היום (ראשון) נעצרה טל גלבוע, יוצאת "האח הגדול" לשעבר ופעילה בחזית לשחרור בעלי חיים בעקבות ניסיונותיה למנוע מעבר של משאיות בהם נמצאים מאות כלובים עם תרנגולות, בכניסה למפעל המיועד לשחוט אותם.

לאחר חשיפת ערוץ 10 כי משחטת "זוגלובק" בשלומי מתייחסת בצורה לא הומנית כלפי בעלי חיים, טל גלבוע, יוצאת "האח הגדול" לשעבר ופעילה למען זכויות בעלי חיים ממשיכה במאבק שלה במסגרת היותה פעילה בחזית לשחרור בעלי חיים, ומנסה למנוע כניסה של משאיות עם כלובי תרנגולות למפעל המיועד לשחוט אותם, "כשאתה יודע שאתה עושה את הדבר הנכון, הפחד נעלם. אנחנו לא מחכים שהמציאות תשתנה, אנחנו משנים אותה בעצמנו.

בעקבות תחקיר ששודר בשבוע שעבר בחדשות ערוץ 10 המעלה תמונה קשה בה עוברים בעלי חיים התעללות קשה, מכות, חבטות, וייסורים רבים בדרך אל מכונת השחיטה, פועלים בימים אלו נמרצות בחזית לשחרור בעלי חיים על מנת לשמור על זכויותיהם.

"אני מדברת בתור אחת שעבדה בתעשייה, הייתי מדריכה ב"עולם האווז", מרכז מבקרים לרביית עופות – ברגע שאתה מתעסק בין 8-12 שעות ביממה עם בעלי חיים, שהמטרה הסופית היא לשחוט אותם, אתה כבר לא רואה בהם בעלי חיים, יש ניתוק מוחלט וזה כבר לא רלוונטי, שוחטים פה 30,000 תרנגולות ביום, זה מטורף. המטרה היא שבאמת אנשים יידעו מה קורה בכל המקומות האלה. ולהבין שזה באמת נמצא בכל מקום, ברפתות, בלולים, במשחטות, השורה התחתונה היא טבעונות", סיפרה גלבוע בראיון לפורטל עומרי חיון.

צפו ברגע המעצר:

 

 

טל גלבוע נעצרת בזמן ניסיון שחרור של קורבנות חפים מפשע.

Posted by ‎החזית לשחרור בעלי חיים-Animal Liberation‎ on Sunday, July 12, 2015

הרגע בשלומי, פעילי החזית חוסמים בגופם את משאית המוות של זוגלובק.

Posted by ‎החזית לשחרור בעלי חיים-Animal Liberation‎ on Sunday, July 12, 2015

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן