טל גלבוע קשורה בשרשראות וכבלים: "כשאתה יודע שאתה עושה את הדבר הנכון, הפחד נעלם"

11036600_824545254332034_707063909933385035_n

לאחר חשיפת ערוץ 10 כי משחטת "זוגלובק" בשלומי מתייחסת בצורה לא הומנית כלפי בעלי חיים, טל גלבוע, יוצאת "האח הגדול" לשעבר ופעילה למען זכויות בעלי חיים קושרת את עצמה בשרשראות וכבלים אל שער הכניסה למפעל, "כשאתה יודע שאתה עושה את הדבר הנכון, הפחד נעלם. אנחנו לא מחכים שהמציאות תשתנה, אנחנו משנים אותה בעצמנו. בואו לשלומי, שנו מציאות. לא ייתכן שהמקום הזה עדיין קיים", קוראת בהצהרה גלבוע.

תחקיר ששודר אמש (ראשון) בחדשות ערוץ 10 מעלה תמונה קשה בה עוברים בעלי חיים התעללות קשה, מכות, חבטות, וייסורים רבים בדרך אל מכונת השחיטה.

טל גלבוע, יוצאת "האח הגדול" לשעבר ופעילה בולטת בחזית מען זכויות בעלי חיים מספרת לפורטל עומרי חיון כך: "ברגעים אלו ממש אנחנו נמצאים בשערים של חברת "זוגלובק", כבר היינו כאן לפני שנתיים, כשהיה תחקיר קודם בו הובטח שינהגו אחרת כלפי בעלי החיים, למרות הצהרותיו היפות של איש יחסי הציבור רני רהב, שהוא גם היחצן של "זוגלובק" נראה שדבר לא השתנה ביחס לבעלי החיים. בפעולה הקודמת שלנו כאן חסמנו את המשחטה ל-18 שעות, רני רהב פנה אליי אישית ואמר שזה טוב שיש אנשים כמוני, ככה שאנחנו דואגים לסדר ולעניינים חשובים מסוג זה. לי חשוב להבהיר שברגע שמתעסקים עם בעלי חיים ומתייחסים אליהם כמו אל מוצר, ולא מתייחסים אליהם שהם באמת סובלים בדיוק כמו בני אדם, יש לי אפס סובלנות לזה. עבורנו זה לא באמת משנה מי החברה שהפעם פגעה בזכויות בעלי החיים, אנחנו רואים את זה בכל מקום ואנחנו מנצלים את האימפקט של התקשורת, לבוא ולהשפיע להנחיל את האידאולוגיה שלנו".

unnamed

ממתי אתם שם? "התחלנו בשעה 20:00 אמש (ראשון) רצינו שזה יהיה בצמוד לשידור התחקיר על המשחטה בערוץ 10. אני בכל אופן מתכננת להישאר פה כמה שאנחנו שרק נצליח, גם אם זה יהיה חודש שלם הלוואי, מבחינתי כל עוד הפעילים שלנו הם על השערים, אי אפשר להזיז אותם, זה אומר שכרגע אף בעל חיים לא יישחט. המשאיות של העופות השחוטים נוסעות בעיקר בלילות, אנחנו קשורים על השער, גם אם נלך או לא נלך, כרגע לא ניתן להכניס שום משאית למפעל וגם לא להוציא, היות שאנחנו קשורים לשער עם שרשראות ומנעולים, אנחנו כ-40 אנשים ועוד המון בדרך. פעולה כזו חייבת להיות קטנה בהתחלה, ולאט לאט לגדול, הפעם אין את הפחד מהמשטרה, או שיעצרו אותנו, הפעם באנו חזקים יותר".

השורה התחתונה טוענת גלבוע: "מדובר בעוולות שיכולים להסתיים ולהיגמר רק בדרך אחת, בטבעונות, אני מבקשת מכולם לצפות בהרצאה שלי שעלתה לפני 40 ימים לרשת עם מעל ל- 100 אלף צפיות, היא נקראת "קירות שקופים", כל האמת שמסתירים מאיתנו, בעניין הבריאותי, ועובדה שרופאים ומנהלי מחלקות מקבלים כסף כדי לעשות אותנו חולים, חשפתי שם דברים מטורפים, וזה הדבר הכי חזק שיש ברשת".

"אני מדברת בתור אחת שעבדה בתעשייה, הייתי מדריכה ב"עולם האווז", מרכז מבקרים לרביית עופות – ברגע שאתה מתעסק בין 8-12 שעות ביממה עם בעלי חיים, שהמטרה הסופית היא לשחוט אותם, אתה כבר לא רואה בהם בעלי חיים, יש ניתוק מוחלט וזה כבר לא רלוונטי, שוחטים פה 30,000 תרנגולות ביום, זה מטורף. המטרה היא שבאמת אנשים יידעו מה קורה בכל המקומות האלה. ולהבין שזה באמת נמצא בכל מקום, ברפתות, בלולים, במשחטות, השורה התחתונה היא טבעונות.

11666208_824545670998659_1970470658107505870_n

"אני מאמינה שאנחנו עדיין נהיה פה בזמן הקרוב, ושיהיו פה הרבה יותר פעילים, ואני מאוד מקווה שזו תהיה חסימה ארוכה, המטרה היא להיות פה כמה שיותר, אנחנו לא נקום מיוזמנתו ונעזוב, אלא רק במשטרה, הקבוצה שאני נמצאת נחושה ביותר, ולא מוכנה לוותר" מסכמת גלבוע.

צפו בהרצאה של טל גלבוע:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן