פרסום ראשון: חן טל מתחתנת

פרסום ראשון: בת מלך כבודה פנימה? לא במקרה של חן טל. לאלירן לא משנה מה היא עושה בפייסבוק, הוא אוהב אותה מבחוץ ומבפנים ובוולנטיין האחרון החליט: חן טל היא האשה של חייו. הוא שלף טבעת – היא אמרה כן! "באינטרנט יכולים להגיד מה שרוצים, אין מאושרת ממני". וגם בלעדי בפורטל עומרי חיון – סרטון הצעת הנישואין! כל הפרטים.

unnamed (1)

כשאושיית הרשת הפרובוקטיבית חנטל נענתה לארוחת ערב רומנטית עם בן זוגה בארבעת החודשים האחרונים, אלירן בן ה-29, היא לא ציפתה לחזור הביתה ולגלות שהיא עומדת בפני אחד הרגעים המרגשים ביותר בחייה. ביום שישי האחרון יצאו השניים למסעדה רומנטית לוולנטיין, ובזמן הזה החברים הכי טובים שלו ושלה התחילו לעבוד במרץ על הצעת הנישואין הגרנדיוזית. אמנם בשל מזג האוויר הסוער הצעת הנישואין עברה לדירה בה חן ואלירן מתגוררים בחודשים האחרונים, לאחר שהיתה אמורה להתקיים בחוץ, אבל זה בהחלט לא הפריע לה להגיד כן.

11012285_913799598653108_1221135459_n

"פתחתי את הדלת ואני רואה את כל הבית מקושט בנרות, פרחים, בלונים, שמפניות, הכל מהכל", מספרת חן בהתלהבות ולא עוצרת, "שביל אדום של פרחים, שירים ברקע, הייתי בהלם של החיים. הנשימה שלי נעתקה מרוב שהייתי בשוק, והתחלתי לצעוק!".

כמו שאתם בוודאי יכולים לנחש, אחרי שאלירן כרע ברך כל מה שנותר לה בערך לצעוק זה "כן!", וכבר השבוע הזוג מיהר לפגוש את המשפחות ולספר על הבשורות הטובות. בינתיים הזוג לא ממהר לשום מקום והם לוקחים את הזמן, כשהתכנון להינשא הוא לא לפני הקיץ הקרוב.

חן טל ואלירן הכירו לפני חצי שנה במועדון קלרה בתל-אביב, ואז בניגוד לעכשיו, היא לא כל כך מיהרה להגיד כן להצעותיו להכיר. הוא בעצמו לא ידע דבר אודותיה ובטח לא אודות מעלליה השובבים ברשתות החברתיות. לפני ארבעה חודשים הגיעה במקרה לאחת מהמסעדות ברשת בה הוא עובד כמנהל ברים, הקליק היה מיידי ומאז הזוג לא נפרד ומעכשיו הם יוצאים לדרך משותפת חדשה ורומנטית עוד יותר. "באינטרנט יכולים להגיד מה שרוצים", היא כבר מתכוננת מראש לתגובות הגולשים (וממש לא סופרת אותן), "בכל מקום ששאלו אותי בעבר, תמיד אמרתי שאני אשמח למצוא את האחד שלי ולהקים משפחה, ואני כל-כך שמחה שזה קורה לנו ומצאנו אחד את השניה. אני מרגישה מדהים. אין מאושרת ממני".

unnamed (4)
יה בא באי על האבנים!

unnamed (3)

אם חשבתם שבכמה תמונות דביקות זה יסתיים – אז יש לכם טעות. כל הצעת הנישואין היתה מתועדת בוידאו ואנו מביאים לכם אותו באופן בלעדי לפני כולם. שיהיה במזל טוב!

ומילה מהעורך לשעבר: חן טל לכי תספרי לכולם כי מגיע לך. הרבה מזל טוב מעומרי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן