הפרטים נחשפים! מי החבר החדש של חן טל?

אחרי שהסעירה את הרשת עם תמונות סופר לוהטות עם החבר החדש, אך לא הסכימה לחלוק מידע אודותיו, כעת החבר של חנטל בשלושת החודשים האחרונים נחשף!

99990

במהלך סוף השבוע שלחתם לנו הררי מיילים וניסיתם להדליף לנו במי מדובר. אז לא, זה לא ה-BFF ממסיבת הסילבסטר האחרונה וגם לא כל מיני פליטי ריאליטי מתכנית זמר כזו או אחרת. גולש מדויק אחד ידע לספר על בחור בשם אלירן בן ה-29, במקור מקרית שמונה (נשמע מוכר?), מנהל ברים ברשת מסעדות מוכרת בתל-אביב.

מפרטים נוספים שנמסרו, השניים הכירו לפני כחצי שנה במועדון קלרה בתל-אביב, כשהוא ביקש מהברמן להוציא צ'ייסר לאחת, בחורה אלמונית בעיניו, שהיתה בצד השני של הבר. הברמן ניסה להסביר לו מי ומה זה חנטל, אבל אלירן לא ידע ולא שמע על התופעה עד אותו הרגע בדיוק. חנטל מצידה באותו הערב לא התרגשה מהמחווה הפיק אפית ונפנפה אבל שלושה חודשים מאוחר יותר במקרה הגיעה למסעדה בה הוא עובד. אחרי קינוח על חשבון הבית ונסיון נוסף מצדו לשבות את ליבה, הקרדשיאנית הישראלית הואילה בטובה לשחרר את מספר הטלפון שלה, ונוצר בין השניים החיבור – ומשם הכל היסטוריה.

hental

חן טל אישרה את הדברים וכשביקשנו ממנה עוד פרטים כדי לגגל או לפסבק, היא אמרה: "את הפנים הגלויות שלו לא תמצאו ברשת. אין לו פייסבוק, הוא בכלל לא מסתובב ברשתות החברתיות ועד לא מזמן לא היה לו אפילו סמארטפון או וואטסאפ".

"הבנתי מהר מאד ש'זה זה'", היא מספרת בהתרגשות, "אחרי חודש כבר עברנו לגור יחד אצלו ברמת-גן". מסקנה: הבחורה, לצערם של קוראינו הזכרים, תפוסה חזק.

האם בקרוב חנטל תשבור את האינטרנט בשמלת כלה ובחור עם עורף נאה, עגיל באוזן וג'ל בשיער? ימים יגידו. העיקר שהאהבה פורחת, ואצל חנטל חמים וכיפי בחורף. תלוי איזה בגדים שואלים.

 

כבר לא לבד. חנטל

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן