בדואית מהכפר? למאיה פרחאן מ"אקס פקטור" יש כבר סינגלים


למה בהפקת "אקס פקטור" בחרו לשקר ולהסתיר מהצופים את הקריירה המוזיקלית של מאיה פרחאן? באודישן היא הוצגה כבדואית מהכפר בלי שום נסיון. אבל אם תעשו גוגל על השם שלה תמצאו סינגלים, ראיונות ואפילו סרטון בוא היא הגיעה לגמר בתחרות "ערביזיון".

לפני פחות משבוע ספרנו לכם שגפן גרינברג מ"אקס פקטור" התאחד עם סילבנה במיאמי, מה שכנראה אומר שהוא הודח בשלבים המתקדמים של התכנית לפני השידורים החיים. האם יש ספויילר נוסף? אם צפיתם באודישן של מאיה פרחאן, ששודר בחמישי שעבר בריאליטי ב"אקס פקטור", בטח התרגשתם עם הסיפור של מאיה פרחאן שהוצגה כ"בדואית מהכפר". אבל עכשיו נחשף שבעבר הלא רחוק, מאיה הייתה תגלית של המפיק המפורסם הנרי, היא אף הוציאה סינגלים רשמיים שפורסמו ביוטיוב וגפרו יותר מ-100 אלף צפיות. מאיה אף סגרה את עמוד הפייסבוק הרשמי שלה.

https://www.youtube.com/watch?v=6jEO-84xclU

במהלך האודישן הוצגה מאיה כזמרת אנונימית, ללא עבר או ניסיון. היא ביצעה את השיר "אל נבקש" של זוהר ארגוב. אבל למה בהפקת האקס פקטור בחרו להסתיר את האמת על הקרירה שלה? כבר בגיל 17, פרחאן שחררה שני סינגלים בשמות "נשרפים מאהבה" ו"בעלי", שהפיק לה המפיק הנרי. למרות העבודה הארוכה לבסוף אלבום הבכורה שלה לא יצא. מאיה השתתפה גם בגמר תחרות "ערביזיון" ששודר בערוץ 2, שזה כמו תחרות האירויזיון רק של המגזר הערבי.

בראיון שפורסם לפני ארבע שנים עם הנרי על מאיה פרחאן הוא אמר: "הכי סיפור הכי סינדרלה. היינו בבית חולים, אני ואדיר שמנהל את מאיה יחד איתי. שמענו מהחדר שלידינו קול של מישהי שרה וזה נשמע קול של אישה בוגרת. נכנס לחדר הסמוך ואני רואה ילדה בת 17 ליד המיטה של אמא שלה, שרה והקול לא מתאים לפרצוף. ביקשתי שנארגן מפגש עם ההורים. היא היתה אז בת 16 וקצת, לקח חודשיים-שלושה עד שהם באו לדבר איתנו, עם עם עורך דין. זו היתה הפעם הראשונה שלה בחיים שהיא היתה בתל אביב, הילדה לא יצאה מטבריה עד אז".

שנשאל על ההחתמה של מאיה אצלו הוא סיפר: "כן, ומאז אני בן בית אצלם בכפר, והיא באה לתל אביב להקלטות עם אחותה או אמא שלה. זו משפחה מתקדמת, חמה ותומכת, אבא שלה התקשר אחרי הסינגל הראשון ואמר שהוא סומך עלי, שטוב שאני משקיע בבת שלו, שהוא בטוח שאני אקח אותה למקום טוב ושהוא נותן את ברכתו. אני מרגיש כלפיה שהיא אחותי הקטנה ושאני שומר עליה. בעיני היא יהלום לא מלוטש".

במהלך התוכנית סיפרה מאיה שלמרות הקושי להיות זמרת במגזר הערבי, היא נשארת נאמנה לחלום שלה: "הם יחשבו מה שהם רוצים. מה שאני מרגישה בנוח, אני עושה. אבל ההורים שלי תומכים בי, ואף פעם לא אמרו לי משהו. הם מבינים ומכבדים את החלום שלי". בנוסף, היא ציינה שנאלצה להיפרד מבן זוגה בעקבות הרצון להיות לזמרת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן