גפן גרינברג מ"אקס פקטור" התאחד עם סילבנה במיאמי


האם גפן גרינברג הלך עם הלב עד הסוף או שהודח בשלבים המתקדמים שצולמו מראש לריאליטי "אקס פקטור"? כי לאחר הצצה בחשבון האינסטגרם נחשפה תמונת איחוד עם החברה סילבנה במיאמי.

האודישן שפתח את העונה השלישית של "אקס פקטור" אומנם לא קיבל באזז תקשורתי, אבל בהחלט הצליח לכבוש את לב הצופים. המתמודד גפן גרינברג סיפר באודישן שהוא מוכר קולפנים והצליח להדליק את השופטים. במהלך האודישן סיפר על אהבתו, סילבנה שמחכה לו במיאמי אחרי חצי שנה שגר איתה. לאחר הצצה בחשבון האינסטגרם של גפן, אפשר לראות תמונה מלפני שלושה ימים של גפן וסילבנה במימאי! אז האם גפן הודח בשלבים המתקדמים בתחרות?. רוב הפרקים הקרובים צולמו מראש ככה שלא בטוח שהיו נותנים למתמודד שהגיע לשלב ההופעות החיות לעזוב את הארץ.

את אור הזרקורים של פרק הבכורה של "אקס פקטור" קיבלו המתמודדים רחלי ושגיא בזכות פרובוקציה וקללות. השניים עררו סערה בפריים טיים וברשת אחרי שקיבלו ביקורת קשות משירי מימון. המתמודדת רחלי התעצבנה וחזרה לאיים על הפקת "אקס פקטור" בתביעה. ביום שאחרי האודישן החליטה רחלי לעלות פוסט בפייסבוק בו כתבה "האודישן היה מבויים, אתם תראו אותנו עוד בעונה". הפקת הראליטי הכחישה את הטענות.

בחזרה לאודישן של המתמודד גפן גרינבר. באודישן הראשון שר גפן את השיר שהוא כתב בגיל 17 בשם "לא אכפת". בערוץ היוטיוב של גפן אפשר למצוא את הגרסה הראשונה לשיר שהוא שר באודישן. אז אחרי האיחוד הגדול במימאי האם מדובר בחופשה קצרה עם סילבנה? את התשובות נקבל בקרוב, אבל לנו די ברור שגפן הודח אחרת לא היה עוזב את הארץ. לפחות האהבה ניצחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן