בלעדי: אביה החולה של לבנה זוהרים כותב לכם "לבנה אני גאה ובוכה איתך"

 לבנה ואבא

פורטל עומרי חיון נותן במה לאביה של לבנה, ראובן, החולה בסוג מאוד נדיר של ניוון שרירים מסוג ALS. למרות המחלה המגבילה את תפקודו, הוא פונה אליכם בפניה מרגשת. ראובן מונשם בבית עם מכונת הנשמה, מרותק למיטה וירד ממנה רק בכדי להינות מהפייסבוק במחשב. הוא לא אוכל כי יש לו מכונת הנשמה ואין לו שרירים בפה, מלבד זאת הוא מחובר גם למכונת חמצן.

ראובן לא יכול לדבר ומכתיב לנו מילים בדף אותיות שהוא כותב במחשב באמצעות תוכנה מיוחדת שעוקבת אחרי אישוני עיניו ב15 השנים האחרונות שבהן הוא חולה. ראובן צפה אמש בריב בין ביתו, לבנה, לחברי משפחת מיילי, כפי שפורסם לראשונה אתמול בפורטל עומרי חיון וחשכו עיניו. אנו מזמינים אתכם להתרגש ביחד אתנו.

>> בלעדי לחברי הפייסבוק שלנו – רוני מיילי יודח מ"האח הגדול"? הקליקו לפרטים
>> אגודת הלהט"ב נגד מנכ"ל קשת ורוני מיילי

שלום לגולשי עומרי חיון,

אני אבא של לבנה, לבנה זוהרים מ"האח הגדול", אני חולה במחלת ניוון שרירים כבר 15 שנים, מאז שלבנה הייתה נערה צעירה. את המילים האלה, אני כותב בכאב רב באמצעות העיניים ולא באמצעות הידיים, בעזרת תוכנת מחשבת מיוחדת שעוזרת לי לתקשר. אני נכה פיזית, משותק בכל גופי, אבל אתמול למדתי כי הנכות הנפשית של גילי ורוני מיילי גרועה הרבה יותר.

שאתה אבא, אתה מביא ילדים לעולם ומחנך אותם לערכים של כבוד ושל קבלת האחר. לראות את רוני וגילי מיילי, אבא ובן, שטופי שנאה, דעות קדומות וגזעניות, בערב על מסך הטלוויזיה, עושה לא טוב. לראות אותם מתנפלים על הבת שלי, מנסים לפגוע בה במקומות שהם חושבים שהכי יפגעו בה, זה מכאיב לי בלב. לא רק כי היא הבת שלי, אלא כי זו פגיעה בחברה הישראלית. החברה הישראלית המתקדמת, צעד בכל פעם, לכיוון של חברה סובלנית ומקבלת את השונה. זו שמסוגלת להכיל את האתיופי, הרוסי, האריתראי, ההומו, הלסבית או כל הגדרה אחרת באשר היא.

אני מאמין שהורה אמור לאהוב את ילדו כפי שהוא, ולא כפי שהוא לא. כאבא גאה, תמיד ידעתי שאני אמור לספק לבתי רשת ביטחון ולומר לה, כל עוד את לא פוגעת בעצמך או באחרים, מה שתעשי יהיה מקובל עלי. אני עדיין אוהב אותך תמיד לא משנה מה!

לבנה ואבא בימים טובים יותר

רוני וגילי מיילי, אני מאוד מקווה שילדיכם ונכדיכם מתביישים בכם ביום הזה. להיות הומו או לסבית זו לא בחירה,אבל להיות גאה בדעות חשוכות כמו שלכם, להשמיע ולקדם אותם זו בחירה, טיפשות ובורות! התביישתי אתמול, לא בבת שלי, אלא בעצם העובדה שאנחנו חיים במדינה מערבית מודרנית ומתקדמת שעדיין יש בה אנשים כמוכם, חשוכים וקדומים שמרגישים בנוח עם דעותיהם החשוכות.

מכאן אני מדגיש, כי אני גאה בבתי ובדרך שבה בחרה. אני מתבייש בכם, רוני וגילי, על הערות חשוכות ווהומופוביות, עליה, על המראה שלה ועל הקהילה ההומו- לסבית כולה. כולנו צריכים לוודא שהערות כמו שנאמרו אתמול: "תראי איך את נראת, את גבר בגוף של אישה. את לא תתחתני בחיים את בושה להורים שלך הם לא יראו ממך ילדים.תסתכלי במראה ותראי איך את נראת, לכי תשתיני בעמידה כמו הגברים" ועוד… לא יאמרו יותר.

לבנה את האור של הבית הם לא שווים את הדמעות שלך ושלי, אני אוהב אותך וגאה בך ילדה שלי!

הדברים שנאמרו ללבנה אתמול, אמנם פוגעים בה ובנו בצורה ישירה, אבל הם פגיעה בכולנו. אסור לנו להעביר את זה בשקט וצריך לומר חזק וברור – אין מקום לגזענות, אין מקום להומופוביה ואין מקום לבריונות! לבנה כולנו מאחוריך במאבק הכל כך צודק הזה.

>> התרגשתם? שתפו את המכתב המרגש של ראובן בדף הפייסבוק שלכם – לחצו כאן

קבלו לפני כולם את החדשות החמות מפורטל עומרי חיון 24/7 הרשמו במייל:

כתובת דואר אלקטרוני

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן