המירוץ למיליון 3 פרק הפתיחה: ישראלים בחו"ל זה משעשע

942233_477065142366125_1905123525_n

כתבנו, נעם כהן, ראה את פרק הבכורה של "המירוץ למיליון" וחזר עם דעה ברורה: בין כל הרעש, הצלצולים והפרישה הקצת מחשידה שקרתה דווקא יום לפני תכנית הדגל של "רשת", (ספקולציה שלי, אפשר להירגע) של קרין בן-גלים מבית "האח הגדול", יצאה לדרך העונה השלישית של אחת התכניות היותר מעניינות שנחתו אצלנו, "המירוץ למיליון".

כן כן, אותה תכנית שכולנו אוהבים לראות בעיקר בגלל המתח, המוסיקה, קבלת ההחלטות, המריבות, ההימורים מי יגיע לאן, הליהוק המעולה, המנחה החביב אבל לא הכי כריזמטי וכמובן, הרגע הזה שאנחנו מיד מחבבים זוג ובוחרים לרוץ יחד איתם (בסדר,רצים מהכורסא למטבח להביא עוד במבה וקולה, למה להיות קטנוניים?) כל הדרך למיליון!

אז לפני שנבחר זוג לרוץ איתו, נערוך היכרות קצרצרה עם המתמודדים:

טליה וקובי – זוג טרי שהרגע התחתן וקצת מעלים לנו את החמין של שבת עם כל המתיקות הזו.
רומי וקורל – צמד אחיות שמשדרות פאקצניזם בהתגלמותו
דבי ודנה – אם וביתה שנראה שקצת לא מבינות לאן הן הגיעו רגע אחרי שאמא קרוב לוודאי לא עברה את המיונים ל-"מעושרות".
שימי ויסמין – בני זוג שאו יגיעו יום אחד לקליפ של עומר אדם, או שיהרגו אחד את השנייה. המוקדם מבין השניים.
יופטוט וחרות – חברות שגם עונות הצורך ללהק דתיים וגם כנראה יש להן זמן פנוי אחרי שאין להן איזה מאחז לא חוקי להיות בו.
איציק ואלירן – זוג חברי ילדות שכנראה הולכים להיות חביבי הקהל (ובצדק) ובין לבין ישדרגו את החיים שלהם, גם במידה ולא ינצחו.
אנדריאה ורוני – המבוגרים שבמתמודדים, שאולי סובלים מנחיתות פיזית, אבל חכמת החיים שלהם תוכיח שפאריירים הם לא.
רונית ולירן – חברים טובים שמבחינתי כבר זכו! והזוג המעצבן של העונה הוא…
דודו ואלירן – כן, עוד מתמודד עם שם שמסתיים ב-רן. מעבר לזה, לטובתם שאין להם תקן בנמל אשדוד, כי רק בגלל כל השביתות כולנו לא סובלים אותם.
מור וליאור – הוא דומה לאילון בן-יוסף, היא חושבת שאילת עוד מעניינת מישהו מלבדם.
ולסיום מעין ובת-אל – בנות דודות עם קשר משפחתי שאפילו בטלנובלות לא ראינו. נו, מילא..

401958_477065265699446_2122803317_n

אז כבר בפרק הפתיחה יצא לנו להבין בדיוק מי זה מי, איזה זוג יכול להיות מספיק חכם כדי להגיע רחוק, איזה זוג כ"כ מעצבן שבא לנו שהם פשוט יפספסו את הטיסה או בטעות יגיעו ליעד אחר (נכון שזה לא הכי הגיוני אבל העיקר הכוונה), אבל בעיקר קיבלנו את כל מה שציפינו לו. הקומבינות של הישראלים, המוסיקה המשעשעת שהם עושים טעויות כמו לטעות ברכב, הבנת ההבדלים בין הזוגות גם בפן הפיזי ובעיקר בפן המנטלי.

אבל הכי חשוב, הבנו שהתכנית הזו היא פשוט שונה והרבה יותר קל לאהוב אותה. כי בניגוד ללא-חשוב-שמות- הגדול, כאן לא כדאי לפספס רגע אחד! פשוט כי הכל קורה כ"כ מהר! אמנם היה קצת מעצבן אתמול לראות שרון שחר הבטיח ששני זוגות יודחו כבר עכשיו, אבל כבר ראינו את הקומבינה לכאורה של ההפקה, שזוג אחד (די מעצבן) לא באמת מודח, אלא מקבל הזדמנות נוספת. בשביל עוד ועוד הזדמנויות, יש לנו את "הישרדות".

מעבר לתקווה שהתפתח מתח (כי ברור שיהיה) בואו נקווה שהזוגות שבאו להתנהג כמו המופרעים של הכיתה הטיפולית (אלו שסתם צועקים כמו ברברים אבל איכשהו שורדים את המירוץ) יירדו בתחנות הקרובות. כל שנותר לנו זה בעצם לבחור זוג אחד פייבוריטי (אני מודה שלי לקח 2 דקות לבחור אחד כזה) ולקוות שהם אלו שיחצו את קו הגמר ראשונים.

אני לא אומר לכם מי הם, אני רק יכול לרמוז שאני מקווה בשבילם שהם כבר לא יצטרכו לנקות פלאפל ולהכין מנות חופים בפיתה. חוץ מזה שיהיה נחמד לראות אלטרנטיבה בטבלת הרייטינג לחבר'ה מכלוב הזהב שבנווה אילן, אבל קרוב לוודאי שזה לא יקרה. מה שכן, אנחנו בכל זאת כנראה הולכים ליהנות בעונה הזו, אני יודע שאני כן..

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן