בר רפאלי מגיבה לצה"ל: "אמשיך להתרכז בעיקר ולא בטפל"

בר רפאלי לא עוצרת באדום: נראה שאף אחד לא יכול לעצור את הלשון של בר רפאלי, הדוגמנית בדרך לפרשיה חדשה מול צה"ל שמתנגדים להשתתפותה בסרטון קמפיין של משרד החוץ שמטרתו לעשות הסברה למדינת ישראל. בצה"ל טעונים כי רפאלי לא שירתה בצבא ואין לה זכות להופיע בסרטון הסברה למדינת ישראל. עכשיו רפאלי מגיבה: "אמשיך להתרכז בעיקר ולא בטפל"

צה"ל לא שוכח ולא סולח לבר רפאלי, אחרי שהוצע לרפאלי להשתתף בקמפיין של משרד החוץ דובר צה"ל שלח מכתב רשמי למשרד החוץ, בו נכתב כי "צה"ל פועל בשנים האחרונות במגוון רחב של דרכים להעלאת ערך השירות בצה"ל ולמאבק בתופעת ההשתמטות, וזאת על מנת לשמר את הממד הערכי של היות צה"ל צבא העם".

עוד נרשם במכתב המדובר: "למרות שהקמפיינים להסברה בחו"ל אינם נמצאים בתחום אחריותו של צה"ל, יש מקום לשיקול דעת למסר השלילי לחברה הישראלית העשוי להינתן מהעמדתה הרשמית של בר רפאלי, שלא שירתה בצה"ל, כנציגת מדינת ישראל בקמפיין הסברה לחו"ל".

הסרטון המדובר טרם שודר, אך רפאלי מאוד לא אהבה את התגובה של צה"ל ופירסמה הבוקר תמונה בחשבון האינסטגרם שלה, ובה שלט גדול של ברק אובמה וג'ונתן פולארד עליו כתוב: "Yes You Can", – סיסמת הבחירות של אובמה בנוסף היא הוסיפה את הכיתוב העוקץ: "השתמשו בסרטון למשרד החוץ או לא.. באינסטגרם שלי יש יותר קוראים מאשר לעיתון של המדינה!! אז.. אני אמשיך להתרכז בעיקר ולא בטפל! freepollard#":

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן