טלי שרון, אורנה בנאי וריקי בליך עושים מעשים טובים

אורנה בנאי, טלי שרון, אניה בוקשטיין, אורי גוטליב, שירה קצנלנבוגן וריקי בליך עושים מעשים טובים: סלבס התגייסו למניעת פיטורים של 30 עובדים מיוחדים המתמודדים עם עיוורון, פיגור והלם קרב. עובדי סטודיו "אנד ג'וי" שמועסקים בראש העין ביצירת זרי פרחים וחבילות שי. הסטודיו מעסיק רק אנשים עם מוגבלויות ומייצר להם את התנאים הדרושים כדי להתפרנס בכבוד, בכוחות עצמם.

הסלבס ביקרו במקם במטרה להגביר את המודעות לשילוב של בעלי מוגבלויות בחברה. כעת שהם שמעו על המצב אליו נקלעו עובדי הסטודיו, הם נרתמו להגברת המודעות לחשיבות העסקתם כדי שגם הם יוכלו להשתלב בחברה.

בנוסף הסלבס בחרו לעשות מעשה טוב נוסף, הם צירפו גם מכתב מיוחד לראש עירית ראש העין.

לכבוד
מר משה סיני
ראש עירית ראש העין

אנחנו, החתומים מטה, ביקרנו בשנים האחרונות בסטודיו אנד ג'וי שנמצא ברחוב המלאכה 4 באזור התעשיה בראש העין.
מאז חלקנו נשארנו בקשר עם המקום וזאת כיוון שההתרשמות ממנו היתה אדירה.
הסטודיו הוא מקום ייחודי ברמה הארצית וודאי גם ברמה עולמית. הרעיון להעסיק עובדים בעלי מוגבלות בשכר מלא, מכבד, שמספק להם משכורת חודשית שממנה הם יכולים לחיות בכבוד ולא להזדקק לעזרה תרומות או חסדים מהמדינה או מאזרחים אחרים, שמעניק להם זכויות סוציאליות מלאות, הוא רעיון מרגש, חכם, נכון חברתית ובסופו של דבר גם כלכלית.
המקום מעודד שיקום אמיתי ועמוק של האנשים האלו, שאלמלא היו עובדים בו, היו ודאי נדחפים לשוליה של החברה ומתקיימים מכספי המדינה, ביטוח לאומי, או תרומות, ומועסקים במפעל שהיה משלם להם 300 שקלים בחודש על עבודה במשרה מלאה.
הסטודיו מחזיר להם את הכבוד העצמי, משתמש בכישוריהם הייחודיים, עוזר בריפוי ומכבד אותם בכל הרמות.
אנחנו מרגישים כי למקום כזה מגיעה כל תמיכה ועידוד שניתן להעניק לו.
ולכן כששמענו שהסטודיו עומד בסכנת סגירה כיוון שהוא לא מצליח לעמוד בתשלומי הארנונה לעיריה שאתה מנהל, הלב נחמץ. איך יתכן שמקום אדיר וייחודי כל כך, שאמור להיות מקור גאווה אדיר לעיר, שאמור לקבל כל עידוד אפשרי מהעיריה ומהמדינה, ננטש לעמוד בתשלומים כאילו היה עסק רגיל. הרי ברור לחלוטין כי סטודיו שעובדיו מוגבלים, מהירות הייצור שלו יורדת והוצאותיו עולות. אין דינו כדין עסק רגיל שהוא למטרות רווח בלבד.
נדב עטיה לא מנהל את הסטודיו רק מתוך מחשבה כלכלית. אחרת היה נוטש את העניין כבר מזמן והולך לנהל רשת מצליחה ולהרוויח הרבה מאוד כסף, כפי שהוצע לו לא פעם.
חיוני ועקרוני להציל ולשמור את המקום הנפלא הזה. אנו פונים אליך בבקשה נרגשת ודחופה לעשות כל מאמץ בכל דרך לסייע לו.
כיוון שהדבר עקרוני וחשוב מאין כמותו, אנחנו מצידנו נעשה כל מה שביכולתנו מבחינה תקשורתית כדי לעזור לו ולמשוך תשומת לב למצוקה שלו. כוחינו הוא ביכולת החשיפה בתקשורת, וכפי שעשינו זאת בעבר למען סטודיו אנד ג'וי, נעשה זאת גם עכשיו.

אנא, עזור לנו להציל את המקום הייחודי הזה. נשמח להיפגש ולדבר על דרכים שבהן נוכל יחד לעזור לו וגם לקדם את ראש העין כעיר שיש בה לא מעט שירותים ותמיכה לאנשים מוגבלים.
מצפים לתשובה מהירה וחיובית ועזרה מידיית ואמיתית להצלת המקום הנהדר הזה.

בתודה ובכבוד רב,

אורנה בנאי
טלי שרון
אניה בוקשטיין
אורי גוטליב
ריקי בליך
שירה קצנלנבוגן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן