יוצאת מהארון? מורן אטיאס חושפת את כל האמת שהסתירה שנים

הדוגמנית חשפה כי בכמה מקרים בעבר, לקחה גלולה כי בן זוגה "לא שלט בעצמו", וכך לקחה צד בדיון ההפלות

הדוגמנית מורן אטיאס שבה לאחרונה לכותרות לאחר שגילתה כי החליטה להיכנס להריון לבד. לאטיאס, לה הרבה בני זוג מוכרים בעברה, נמאס לחפש את האחד והיא החליטה לקחת את העניינים לידיים ולהביא ילד לעולם. עם זאת, כעת היא חושפת דבר מעניין מאוד.

אטיאס גילתה בפוסט באינסטגרם שהיא לקחת בעבר גלולת היום שאחרי. כך, למעשה, היא מתייחסת לנושא ההפלות שעומד כעת בראש סדר היום הציבורי, ומבהירה שמבחינתה – אמהות היא בחירה. את הגלולה המדוברת היא לקחה אחרי שבן הזוג שלה היה מאיים להרביץ לה

"אימהות היא בחירה", כתבה מורן בכותרת לפוסט שאליו צורפו שתי תמונות שלה בהן היא הציגה בגאווה את בטנה המעוגלת וההריונית. "במערכות היחסים הרומנטיות שקיימתי, לפעמים הייתי צריכה לקחת גלולה של הבוקר שאחרי כי האחד שלי 'לא הצליח לשלוט בעצמו. הייתי חייבת כי רציתי לבחור להיות אימא. רציתי לתת את זה לילד. לקח לי שנים על גבי שנים למצוא את האומץ להתחייב למה שבאמת רציתי. בדרך שלי. בבחירה שלי. בזמני. הזכות הזו, לבחור להיות אימהות או לא, שייכת לכל הנשים. אימא בחודש השישי להריונה".

אטיאס סיכמה: "אמשיך להתראיין, לעורר את השיח, להילחם כנגד כל אמירה, מבט וחקיקה עד שבאמת אני לא אחדש כלום עם בחירות עצמאיות של אישה. בשבילי, ובשביל עולם בו אני רוצה לגדל את ילדיי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן