סערה בחדשות 12! זה הדבר המצמרר והעצוב שקרה לכתב אוהד חמו

אוהד חמו הגיש תביעת לשון הרע נגד מגיב בפייסבוק של הצל  שכינה אותו "סוס טרויאני" ו"בוגד", והוא דורש פיצוי בגובה 143 אלף שקלים – האם הצל הולך לשלם לו על כך?

אוהד חמו תבע אדם שגינה אותו בפרסומים בפייסבוק בתביעה על סך של 143 אלף שקלים, את התביעה הגיש חמו באמצעות עורכי דינו אסף שרעף ורחלי למברג והיא באה אחרי הערה שנתן 'הצל' יואב אליאסי לכתב חדשות 12 אוהד חמו עלתה לעוקבים שלו בתביעות במאות אלפי שקלים.

בפוסט חריף שפרסם הראפר והפעיל החברתי, הוא הביע זעזוע מהמהלך של העיתונאי. הצל כתב: "וואי חמו, פוקיייי, פתית שלג עדיין שכמוך, נשמה רכה וטהורה, לא ידעתי שאתה כל כך רגיש ופגיע. לא נעים.. אם הייתי יודע הייתי מתחשב ויותר עדין סליחה ומחילה. חשבתי שבתור עיתונאי לוחמני, כלב השמירה של הדמוקרטיה, אביר חופש הביטוי, תהיה יותר פתוח לביקורת, כמה קשה שלא תהיה. הרי זאת נשמת אפה של הדמוקרטיה של העיתונות החופשית ,שאתה נלחם עבורה, לא?".

"אתה אשכרה הוצאת מכתבים התרעה על מאות אלפי שקלים לעוקבים שלי בגלל ביקורת, מה אתה רציני, עיתונאי שלא יודע לקבל ביקורת, עיתונאי שעוסק בסתימת פיות, תשמע חמו אתה פתית שלג עדין ומיוחד, מה קרה הצל הגדול והרע הפחיד אותך (נא לקרוא בקול תינוקי) מה קרה לחוש ההומור שלכם? פתאום נעלבים מסאטירה? איפה האנושיות שלכם? לתבוע פנסינריות ונכים במאות אלפי שקלים על תגובה חלבית בפייסבוק?"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן