דניאל גרינברג נכנסה לניתוח דחוף אחרי שנמצאו לה גושי סרטן בשדיים

האקסית של אייל גולן נכנסה לניתוח להחלפת שתלים, וגילתה 3 גושים, דבר שאילץ אותה לניתוח נוסף. בסופו של דבר, הכל הסתדר על הצד הטוב ביותר

פחד והלם גדול היכה השבוע בדניאל גרינברג. האקסית של אייל גולן נכנסה לניתוח פשוט יחסית של החלפת השתלים שהכניסה לשדייה לפני כ-10 שנים במסגרת ניתוח הגדלת חזה, ומה שהיא גילתה הכניס אותה מיידית לחדר ניתוח נוסף. במהלך הבדיקה, התגלו שלושה גושים בשדייה של גרינברג, דבר שאילץ את הרופאים לנתח אותה.

בחדר הניתוח התגלה שהגושים הם אינם מסוכנים, אם כי גרינברג צריכה לפקח על הנושא ולבדוק אותו. "אני בלחץ של החיים" כתבה גרינברג והוסיפה "כל מה שעובר לי בראש זה – עברת שתי לידות זה צ'יפס". גרינברג סיימה את הניתוח בהצלחה ונמצאת בהכרה ובהתאוששות ונמצאת תחת טיפולו של ד"ר ערן מילט. גרינברג תהיה תחת השגחה רפואית שתלווה במנוחה והתאוששות ותחזור לפעילות מלאה בתוך זמן קצר.

"לפני 10 שנים עשיתי הגדלת חזה, וכבר תקופה שאני לחוצה לבדוק שהכל תקין. הלכתי למומחה כדי לבדוק את השתלים ולשלול דליפה, וכשנשלחתי לבדיקת אולטרסאונד גילו לי שלושה גושים" כתבה גרינברג לפני הניתוח והוסיפה "הגושים תקינים ולא מסוכנים, אבל נדרשתי לעקוב, אז מזל שהקשבתי לעצמי. בנוסף, אחרי עשור השתלים עוברים התיישנות, וממליצים להחליף את השתלים. אז ביום ראשון הקרוב אני עוברת את הניתוח, בעזרת השם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן