אמאלה איזה מרגשששש! הזמר הכי מפורסם עזר למעריץ לצאת מהארון

הזמר הארי סטיילס עזר למעריץ איטלקי לצאת מהארון במהלך הופעה שלו בלונדון. הזמר ראה בקהל שלט שכתוב עליו "עזור לי לצאת". הארי לקח את דגל הגאווה ואמר לו "כשהדגל יהיה מעל ראשך אתה בחוץ רשמית".

הארי סטיילס מתחזק קריירה מצליחה, אבל גם לו יש בעיות – והוא חשף אותן לאחרונה בראיון בו דיבר על בעיות אהבה, דייטינג ואינטימיות שחווה בשנותיו כזמר שזכה לתהילה בגיל צעיר ואשר נאלץ להתבגר לאור הזרקורים אבל את מה שקרה לו בהופעה אמש הוא לא ישכח.

אז ככה, הזמר הארי סטיילס עזר למעריץ איטלקי לצאת מהארון במהלך הופעה שלו בלונדון. הזמר ראה בקהל שלט שכתוב עליו "עזור לי לצאת". הארי לקח את דגל הגאווה ואמר לו "כשהדגל יהיה מעל ראשך אתה בחוץ רשמית". ואכן המעריץ יצא מהארון. כאן בישראל הזמר אייל גולן עזר למעריץ לצאת מהארון במהלך שלא זכה לאיזכורים בתקשורת.

לאחרונה אמר הזמר: "במשך תקופה ארוכה זה הרגיש שחיי המין שלי היו הדבר היחיד שהיה שלי. הרגשתי בושה לגבי זה. התביישתי מעצם הרעיון שאנשים ידעו שקיימתי יחסי מין ועם מי. בזמנו, עדיין היה את העניין הזה שאנשים הלכו לספר עם מי התנשקת. לנסות להבין על מי אני יכול לסמוך היה מאוד מלחיץ עבורי".  כזכור, סטיילס התגלה במסגרת התכנית "אקס פקטור" כשהיה בן 16.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן