אבל בתקשורת בישראל: מודי בר-און הלך לעולמו בגיל 59

חדשות עצובות: איש התקשורת הוותיק, שהיה ידוע כאוהד שרוף של הפועל חיפה, נפטר בגיל 59. לפני כמה חודשים נחשף כי חלה בסרטן ואושפז בביה"ח איכילוב

אבל כבד נפל על הספורט והתקשורת בישראל. מודי בר-און, איש התקשורת הוותיק, הלך לעולמו בגיל 59 בתום מאבק במחלת הסרטן, מספר חודשים לאחר שנחשף כי חלה והוא מאושפז במחלקה האונקולוגית בבית החולים איכילוב. הותיר מאחוריו אישה ושתי בנות.

בר-און, שהיה ידוע כאוהד שרוף של הפועל חיפה, נחשב לאיש תקשורת מוביל המזוהה עם ערוץ הספורט, בו החל לעבוד בשנת 1994. בנוסף לעבודה בתקשורת הספורט, שבעיקרה הנחה במשך למעלה משני עשורים את אולפן ליגת האלופות, היה בר-און גם יוצר טלוויזיה, במאי תאטרון ותסריטאי מוערך ביותר.

לצד עבודתו כמנחה, הוא יצר והפיק מספר סדרות תעודה יחד עם ענת זלצר. השניים סיפקו בכל פעם מבט שונה על הישראליות – מהדמויות שעיצבו את המדינה, דרך מקורות ההומור הישראלי ועד לסכסוך הישראלי-פלסטיני. הם שיתפו פעולה מעל ל-20 שנה, קשר שהחל עוד בתקופת הטלוויזיה החינוכית.

בר-און נולד בקריית עמל (כיום קריית טבעון) ליהודה, עולה מרומניה שעבד במפעל המלט בנשר ולנחמה, ניצולת שואה שעלתה מפולין ועבדה כמורה. בילדותו, המשפחה עברה לשכונת אחוזה שבחיפה, שם גדל. הוא שירת בצה"ל כלוחם בחטיבת הנח"ל והיה שותף למבצע ליטני. לאחר שחרורו מהצבא, בר-און למד תיאטרון באוניברסיטת תל אביב במטרה להפוך לשחקן. בתחילה, ניסה את דרכו כסטנדאפיסט כחלק משלישיית סטנדאפ בשם "איך זה עובד באמת", לצד גדי פור ויוסי פרץ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן