הלם! חשיפה! מאי ומשה מ"חתונמי" ב'קשת 12' נפרדו באמצע הצילומים

זוג המתמודדים על המסך של "חתונה ממבט ראשון" משה ומאי נפרדו באמצע התוכנית וכל אחד המשיך לביתו. עוד נודע לעומרי חיון שהשניים וויתרו על התהליך ופרשו באמצע

הסוף של מאי ומשה נראה כתוב על הקיר אבל יש לכם עוד כמה פרקים לסבול מהם בתוכנית המעולה "חתונה ממבט ראשון" מ'קשת 12' אבל האיש הגדול למעלה כבר הספיק לדווח לעומרי חיון בדרך שהוא תמיד יודע הכל וזה התיעצות עם השם. ולאחר התיעצות אפשר לספר שהפרידה היא סופית ומשה ומאי ממש לא ביחד.

השמש טרם עלתה אך משה כבר קם ומכריז במבט אל האופק, כחוזה המדינה, "מרגיש נפלא". ככל שהשידוך בינו לבין מאי מוצא חן בעיניי, משה כשלעצמו לא בהיר לי לגמרי. עדיין לא לגמרי הבנתי את המניעים שלו, יש פער מוזר בין המילים שלו למבע והמודעות האינסופית שלו למצלמות – שמתבטאת במונולוגים מ"בית הקלפים" – אשר גורמת לי לתהות האם הוא נהנה מהזוגיות החדשה שלו כמו מהפרסום הנלווה אליה. "הרצון שלי זה שהיא תהיה האדם הקרוב לי בעולם", הוא ממשיך לדווח, משפט שיכול להיות מקסים אם נאמר בחיוך או מצמרר אם נאמר בפנים חתומות, כמו במקרה של משה.

אחרי שהתעקש שהוא יודע לנהוג על הילוכים, משה ממשיך לקרטע עם הרכב השכור, והפעם עם אמברקס למעלה, יהירות גברית שנותר לי רק להעריץ. כמה הייתי רוצה להתהדר בהכרת נושא שאין לי שום היכרות איתו, לא כל שכן אם מדובר בשקר מסכן חיים. אבל יותר מאשר יהירות, זהו פחד עמוק, קמאי, לפגיעה בגבריותו באם ייתפס כמי שאיננו יודע לנהוג על הילוכים, פחד שבאופן אירוני מתגשם בכל פעם שמשה אכן מחליט לנהוג על הילוכים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן