אני לא מאמין!! שני מ"אהבה חדשה" חזרה למיכאל???

מספר ימים אחרי שעידן התחיל איתה, שודרה אמש בתכנית אהבה חדשה המשך הסאגה: מיכאל בן הזוג שלה בתוכנית קיבל ממנה ארכה כאשר היא בחרה להמשיך איתו לעוד שלושה ימים.

מה עובר על שני מאהבה חדשה? בזמן שמיכאל בן הזוג שלה בתוכנית קיבל ממנה ארכה כאשר היא בחרה להמשיך איתו לעוד שלושה ימים מסתבר כי הפרשה שלה ושל עידן לא יורדת מסדר היום של הגולשים ברשתות השונות – עכשיו שני מגיבה למצב.

היא אמרה: "עידן עשה צעד מאוד לא לעניין שהעמיד אותי במקום לא נוח. זה היה מצב נוראי מבחינתי, עמדתי שם בסיטואציה לא נעימה. מצד אחד לא רציתי להרוס לחברה טובה, הם כן פיתחו שם משהו יפה. מצד שני, היא חברה והייתי רוצה שהיא תגיד לי אם לצורך העניין מיכאל היה עושה את זה לה. זה לא מתאים ולא גברי, הייתי בשוק".

עוד אמרה: "הסברתי לו שגם לי יש דברים שלא קל לי איתם עם מיכאל, וגם יכול להיות שיש דברים שהוא לא אוהב, כן צריך לתת צ'אנס. אחרי השידור הרבה אנשים רצו לדעת אם סיפרתי לדנה בסוף, שאלו איך הרגשתי, אמרו לי שראו שנורא לא נוח לי. אני לא מוחמאת מזה בשום צורה, אני מזועזעת. הייתי רוצה לעשות דיליט לרגע הזה. אני חושבת שהוא לרגע חשב שהוא במציאות, אולי אהב משהו שהוא ראה, והחליט להגיד מה שהוא חושב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן