דורין סגול לא מפסיקה לבכות אחרי הדבר המצמרר שקרה לבעלה בבית החולים

דורין סגול מהעונה החמישית של התוכנית "האח הגדול" בירכה את בן זוגה שכבר שלושה חודשים מורדם: "היום זה יום מיוחד, יום הולדת לליאור בעלי היקר".

בעונה החמישית של "האח הגדול" דורין סגול נכנסה בסערה ומאז היא מופיעה באירועים מתוקשרים וגם מתחזקת יחד עם בעלה ליאור סגול את העסק המשפחתי של השניים הנושא את שמו של ליאור, ומציע חליפות חתן וחליפות ערב – עכשיו היא בצרות.

בעלה חגג יום הולדת אבל כבר שלושה חודשים הוא מורדם. היא העלתה פוסט בנושא: "היום זה יום מיוחד, יום הולדת לליאור בעלי היקר. היום זה היום שלך, יש לי כל כך הרבה דברים לומר עליך. הנוכחות שלך בבית והאנרגיות הטובות שלך כל כך חסרות. אתה הבנאדם הכי טוב שאני מכירה, כולך לב אחד גדול, מלא בנתינה, אתה החצי השני שלי בכל מובן המילה, גם בחיים וגם בעסקים".

עוד כתבה: "אמנם אתה חוגג בנסיבות לא רגילות אבל בזכות יום ההולדת לשלך ובזכות זיכוי הרבים שאתה עושה, תקום על רגליך במהרה ויהיה נס גלוי, אמן! אני רוצה לאחל לך רק דבר אחד – בריאות, בריאות, וכל השאר בונוס. שבורא עולם ישמור עליך מכל משמר, שירפא אותך במהרה. אני מוכנה לעשות בשבילך הכל! אנחנו נגיע ביחד מלב ים סוער לחוף מבטחים, כי תמיד אנחנו כוח ביחד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן