אלירז ואילנית בהלם מהמשטרה! מה עושים שוטרים לגברים שמתלוננים על זוגיות אלימה?

אלירז שדה ממשיך לתעד את אריאה הקטנה באינסטגרם כולל גם כל מיני פעולות משעשעות שהיא עוברת והפעם – הדרך לכיפה של אבא שלה הייתה מהירה במיוחד

אמש פרסמם אלירז שדה סטורי של אריאה כשהיא זוחלת, משחקת ונתלית על אבא שלה. הקליפ הנהדר נותן תמונה על אריאה ועל ההתקדמות שלה בתור תינוקת, ומדובר בקליפ אליו צורף סאונד מרגש. כידוע, אילנית לוי ואלירז שדה מתחזקים זוגיות כבר שנים ארוכות, אך רק לפני כשנה הביאו לעולם את אריאה הקטנה.

אריאה היא אחות למחצה של ילדיו של אייל גולן, והחיים שלה, כמו שלהם, הם מול המצלמות. כזכור, לאחרונה לוי חשפה שבתה המשותפת עם המנחה אלירז שדה נולדה בשנה שעברה בניתוח קיסרי שהסתבך. מה שהוביל לשני ניתוחים נוספים ואשפוז של שבועיים בבית החולים. לבסוף, הכל הסתדר והתוצאה הסופית מרגשת מאוד.

אז מצד אחד אילנית לוי, דוגמנית – מגישה, אשתו לשעבר של הזמר המצליח אייל גולן ואמא של ליאם ואלין שהפכו עם הזמן לכוכבים בעצמם. מהצד השני – אלירז שדה, שפרץ לחייכם בעונה השניה של "האח הגדול" ואף גרף את המקום הראשון. מאז הוא שידר ברדיו ובתוכניות טלוויזיה, הפך קמפיינר של הליכוד ונישא למלכת היופי אילנית לוי אחרי שבע שנות זוגיות ויחד הפכו לאחד הזוגות החמודים שיש.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן