אלכס שטילוב זוכה "רוקדים עם כוכבים" עצבני: "עדי אשכנזי ומעיין אדם לא הפסידו בכבוד"

אלכס שטילוב מדבר על הכל אחרי הזכיה הגדולה שלו ברוקדים עם כוכבים – עכשיו הוא גם חושף האם הגיע לו לזכות ולא לעדי אשכנזי שהפסידה ברגע האחרון – מה דעתכם?

אחרי שזכה במקום הראשון אלכס שטילוב מדבר על הכל אחרי הזכיה הגדולה שלו ברוקדים עם כוכבים בראיון לאתר מאקו – בנוסף הוא גם חושף האם הגיע לו לזכות ולא לעדי אשכנזי שהפסידה ברגע האחרון. הדברים שלו מגיעים אחרי הביקורת שעלתה על היכולות שלו.

הוא אמר: "אלה אשתי לא קינאה בנינה לרגע. זו עבודה, זו אומנות וזה מה שצריך לעשות כדי לזכות. תשמעי, אני לא מבין את האנשים שלוקחים את זה למשהו אינטימי. אני לא שם, אני באתי לעבוד". על הילדים: "בתוכניות הראשונות הם אמרו שזה משעמם וביקשו שאעביר ל'כוח פיג'יי'. בגמר הם צפו בלייב ועדיין רואים אותו בלופים. הם כל היום שרים לי בבית את 'אלוף העולם'".

עוד אמר: זה לא שרקדתי עם נינה במועדון לילה במטרה להכיר אותה כאישה. זו תחרות שהמטרה שלה היא לנצח, וכדי לנצח צריך לרקוד יחד, וזה מה שעשינו, אלה סומכת עליי, אני סומך עליה והיא, תמכה בי לכל אורך התוכנית. מתחילות איתי בנות, בעיקר באינסטגרם. הן מנסות את מזלן. אני מבין שזה חלק מהתהילה ומקבל את זה בהבנה. אני לא עושה מזה סיפור, מתוך נימוס אני עונה 'תודה' ומבהיר שאני נשוי. אני בטוח שיש מפורסמים שכן זורמים עם זה. אני לא, אני נשוי באושר"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן