לוהטת! יובל שמלא והחברה החדשה והפצצה שלו מבלים בניו יורק בחג הפסח

יובל שמלא זוכה נינגה ישראל מבלה בני יורק בחג הפסח – לא ברור עם מי הוא טס לשם אבל סביר להניח שהוא והצמודה שלו אכן מעבירים את ימי הנופש בתפוח הגדול כמו שצריך

אחרי שיובל שמלא סגר מעגל, עשה היסטוריה והפך לנינג'ה הישראלי הראשון בארץ הוא התפנה לנוח קצת.  הכוכב נצפה מבלה בני יורק בחג הפסח – לא ברור עם מי הוא טס לשם אבל סביר להניח שהוא והצמודה שלו אכן מעבירים את ימי הנופש בתפוח הגדול מעבר לים. אגב תפסנו אותו עם החברה החדשה ואף יש תמונה שלו מהרכבת התחתית של נוי יורק.

כזכור, שמלא סיים את ארבעת שלבי הגמר וטיפס את הר המידוריאמה ב-26 שניות, לאחר שבעונה הראשונה פספס ב-2 שניות בלבד את התואר. לא רק הוא טיפס על ההר, אלא גם ישי כלפון ויוגב מלכה, כאשר האחרון הצליח לסיים את הטיפוס ב-29 שניות, אך למרבה הצער התואר נינג'ה שמור רק לאיש אחד בעונה.

שמלא בן ה-23, שזכה למעשה ב-3 מתוך 4 עונות הנינג'ה בארץ (בעונה השנייה זכה גיל מרנץ), הכריז בתחילת העונה כי זאת עומדת להיות עונת הפרישה שלו. לאורך כל העונה הוא עמד בכל ההבטחות – לחץ על הבאזר בכל המקצים, טיפס עד סופו של ההאשיגו (אך 100 אלף השקלים עברו בסופו של דבר לאשד עצמון, שהיה מהיר יותר) ולמעשה קיים את כל ההבטחות הגדולות שנתלו בו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן