עומרי חיון חושף! תכירו את 16 הדיירים האנונימיים שיכנסו ביוני לבית "האח הגדול"

בשונה משתי העונות האחרונות, לפורטל עומרי חיון נודע שבית האח הגדול יעבור שיפוץ רציני ולא יחסכו כסף בהפקה אחרי הקיצוצים שהיו שם בגלל הקורונה. עכשיו נחשפים השמות המלאים של הדיירים החדשים אבל האם מדובר בכלל בפייק ניוז?

האח הגדול עונת האנונימיים תיערך השנה מאה עשרים ושישה ימים ותתחיל ביוני הקרוב – כרגע בהפקה שוקלים להתחיל את העונה וללכת על אמצע חודש שישי אבל נראה כי ב6.6 העונה תצא  לדרך. לאחר כישלון ברייטינג בעונות הראשונות אחרי עוד עונת סלבס, באח הגדול שינו כיוון ויאיישו את הבית עם משתתפים אנונימיים בלבד וזאת תהיה עונה כמו ב"הישרדות" לאנשים רגלים ולא מפורסמים כמו פעם.

בימים האחרונים מתפרסמת רשימה מזויפת של דיירים בווטסאפ – בדקנו זה לא אמיתי אבל קבלו הרשימה המלאה לפניכם: עודה טיבי, אחיינו של ח״כ, אחמד טיבי. רפי סרוסי, 53, טבח יצחק נקש, 45, נהג אוטובוס, סטנדאפיסט מאיה דמאיו, 38, אושיית רשת נלסון גרונר, 27, איש עסקים יבוגוגו דירנאו, 29, מסתנן נורי יוסיפון, 29, וטרינר.

מי עוד? פופיק דין, 27, יועץ תקשורת. עמית פרטוק, 44, עובד בזק. קיקי עמרה, 29, מעצבת פנים איציק שמלי, 42, זמר חזי סגל, 43, מפעיל מזנון בבית ספר מירב הרון מדואל, 49, סטנדאפיסטית ליאור זינגר, 47, סמנכ״ל מגזין אוטו לירון חי, 23, דוגמן עוזי בסון, 55, זמר עיראקי גילי כנען, 23 אמנית אלי ממן, 47, מנהל רשת יוחננוף חורחה שור, 26, דוגמן, יזם. קוקי לאפי, 30, פעיל פוליטי שרון בן יצחק, 52, יו״ר ועד אל על קציעה אלדר, 48, יועצת מינית סיון שריקי, 40, מאפרת מתן רוטשטיין, 26, איש עסקים אלי אלי, 31, דייל קרקע מונה ריי, 26, סייעת בגן ילד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן