אילנית לוי מרוסקת! לא תאמינו מה קרה לבת שלה אלין גולן ולבעלה אלירז שדה

אילנית לוי העלתה סטורי בו היא מתעדת את אלין גולן הבת שלה הוא עושה פן לבעלה, הוא בתגובה העלה סטורי שמתעד את אילנית ממשיכה לנקות בקדחתנות  – עוד קליפ משעשע של הצמד

יום לפני ערב חג החירות השני, האביב או יש כאלה שיכנו אותו הניקיונות וזהו פסח כמובן, מלכת היופי לשעבר אילנית לוי שלמרות שפעם היה לה כתר, הופכת בתקופה הזו ל"לכלוכית" ולוקחת מאוד ברצינות את עניין הניקיון והכנת הבית לליל הסדר.

הכל החל כאשר אילנית לוי העלתה סטורי בו היא מתעדת את אלין גולן הבת שלה הוא עושה פן לבעלה, הוא בתגובה העלה סטורי שמתעד את אילנית ממשיכה לנקות בקדחתנות  – עוד קליפ משעשע של הצמד כשנראה שהעוקבים שלהם רק רוצים עוד ועוד.

אז בזמן שאתם כבר סידרתם את הארונות, ניקיתם את האבק מעל המדפים והכנתם את השטח להבערת חמץ, לוי חשפה בפני העוקבים שלה שמעבר לכך שהיא חולת ניקיון, יש לה סטייה נוספת ובכל תחילת אפריל היא מעסיקה צבעים שיחדשו לה את הצבע בכל רחבי הבית. אם זה לא מספיק, על הדרך המנחה ניצלה את ההזדמנות לספק לעוקביה שעם חידוש הבית התעורר לה החדש גם לשיפוץ קטן ושדרוג של הבית. בכל זאת, אחרי שהם עברו את הלידה הגיע הזמן גם לחשוב על ארגון מחדש של הבית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן