דנה מ"אהבה חדשה" חושפת איך עידן בגד בה עם שני ולא שידרו את זה!!!

עידן מאהבה חדשה שלח הודעה בפייסבוק לדנה אחרי הצילומים והתנצל – הוא אף צטט חלק מהדברים שרשם לה במכתב שסירבה לקרוא בפרק אתמול, אחרי שסילקה אותו מהבית כאשר גילתה שהתחיל עם שני

עידן מוסרי עשה מהלך מכוער כשניסה את מזלו עם שני גולן שנמצאת בתוכנית בזוגיות עם מיכאל, בזמן שזוגתו דנה הלכה להתפנות בשירותים. כל זה קרה בארוחת הזוגות המשותפת. המהלך הביא לביקורת ותגובות רעות נגד עידן. לפורטל עומרי חיון נודע שאחרי שהצילומים הסתיימו שלח עידן לדנה הודעת התנצלות וסיפר חלק מהמילים שכתב לה במכתב אבל גם אז דנה סירבה לראות אותו או לשמועע ממנו.

דנה הגיבה: "אני עכשיו אתכם ואני רואה את זה ואומרת: 'איך הוא עשה את זה בלייב, כשכולם מסתכלים'. הוא יוצא איתי והתחיל עם אחרת, הוא אמרה לה שהיא יותר הסטייל שלו, שהיא יותר אשה ממני, שהיא הולכת על עקבים וכו… הזדעזעתי זה האמת, חשבתי לעצמי 'איך הוא העז'. נראה לי שהוא שכח לרגע שהוא מצולם".

עוד אמרה: "הכי קל לקחת את האייפון ולהעלות איזה פוסט, 'אני מתנצל, זו לא הייתה הכוונה'. הוא עשה את מה שהוא עשה, אם הוא לא היה רוצה הוא לא היה עושה אז זה מלכתחילה. הוא שלח לי הודעה והתנצל. אבל חכו אני לא יכולה לפתוח את זה בלי ספויילרים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן