סופית: מיכאל בן דוד החליט לפרוש מתחרות ה"אירוויזיון" וזאת הסיבה הדרמטית

רק לפני חודש נודע כי יוצרי השיר שיבצע מיכאל בן דוד באירוויזיון, חן אהרוני ולידור סעדיה, נושלו מהפקת הגרסה החדשה לשיר ואפילו לא הוזמנו לאירוע השקת השיר. עכשיו מגיעה התגובה של אהרוני?

יוצרי שיר האירווזיון, חן אהרוני וסעדיה גילו על אירוע השקת הגרסה החדשה של השיר מהתקשורת, מבלי שהוזמנו, "וזו היתה החותמת הסופית לכל מה שהם חשבו. הם החליטו לשחרר, והם גם לא מתכננים לטוס לתחרות". נמסר אז בזמנו. כעת חן אהרוני מכעיס מיכאל בן דוד.

כידוע, מיכאל בן דוד לא התחבר למהלך של אהרוני ומקורב לו מסר לישראל היום: "הפרסום הזה נועד לפגוע. חבל שחן התחיל לשחק מלוכלך, במיוחד אחרי שמיכאל לא הפסיק להודות לו". ממשרד יחסי הציבור זאביק דרור נמסר כי "כבכל שנה עד לערב התחרות מתקיימים מקצי שיפורים על מנת להביא את השיר ואת המבצע למקום הטוב ביותר. זאת כדי להגביר את הסיכויים לזכות בתחרות ולייצג את ישראל בדרך הטובה ביותר. כל התהליך עד כה נעשה בשיתוף פעולה עם יוצרי השיר ועם מבצעו".

מנגד מקורב של אהרוני מסר: "זה היה פוסט של סיכום שנה ליום ההולדת, ולא מעבר. מי שמכיר את חן יודע שזה בכלל לא הסגנון שלו". בכל אופן, בן דוד הסיר עוקב מאהרוני אשר  מסר: "העליתי פוסט ביום ההולדת שלי שבו אני מסכם את השנה שהיתה לי, והסקיצה היתה חלק מזה. זה הועלה בתום לב, ובלי כל כוונה להרע למישהו או להפר תקנון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן