רון גולן הקטן חלה ואייל גולן נכנס להיסטריה ותיעד הכל! איך זה נגמר???

הזמר אייל גולן עבר שנה מטלטלת מאוד, עם פרידה מתוקשרת מאשתו דניאל גרינברג, ופרשיית הקטינות שתמיד נמצאת ברקע. עם זאת, הוא העלה היום סרטון בו הוא אומר שבנו הקטן עם חום, וכי הוא מטפל בו.

גולן אומר לתינוק הקטן, שהוא בנו השני מגרינברג, כי הוא דואג לו מאוד, ונראה מנשק ומחבק אותו. לא נעים להיות חולה בפסח… במקביל, גולן עוד מתמודד עם שינוי השם שלו, שהפך לאחרונה לרשמי.

כזכור, גולן השמיט י' אחת משמו הפרטי וכעת ייקרא איל גולן. בחגיגות יום הולדתו העברי של איל, הסביר הרב שהמליץ לאייל לשנות את השם ואמר: "השם של אדם צריך להיות כפי שכתוב בתורה", הסביר כבוד הרב לאיל ולנוכחים במקום וציטט את פסוק ב' מתהילים פרק מ"ב: "וכאיל תערג על אפיקי מים".

הרב גם סיפק הסבר גאומטרי ואמר ככ לכבוד חגיגות יום הולדתו ה-51 קובע כי בחישוב גימטרי שמו הקודם, אייל, הוא הספרה 51 ועל כן, כשמורידים ממנו את ה-י', הוא "נהיה צעיר בעשר שנים. ביום ההולדת ה' יכול לבטל לאדם גזרות קשות, גזרות רעות. ה' אומר: 'מה שתבקש אני אתן לך. מה שאתה מברך זה יתגשם. יעלה אותך מעלה אריכות ימים, שמחת ימים, רוגע ונחת, יסיר כל טרדות ליבך. כל הברכות יעלו עלייך ועל משפחתה – תמשיך לשמח את עם ישראל". אגב, גולן, כמו מרבית אמני ישראל, יופיע גם השנה בכמה מוקדים בחגיגות העצמאות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן