סערה בערוץ 12! אופירה אסייג פורשת מהתוכנית בשישי עם ברקו!!!

פורשת מהתוכנית עם ברקו? הדרמה החדשה של אופירה אסייג – אשת התקשורת מבלה עם ילדיה במקסיקו ולכן לא תגיש את התוכנית השבועית שלה. מי יחליף אותה?

החופשה של אופירה אסייג במקסיקו נמשכת, והיא משפיעה גם על חייה המקצועיים. בגלל החופשה, אופירה לא תופיע ביום שישי הקרוב בתוכנית הקבועה שלה עם אייל ברקוביץ'. אסייג מבלה עם ילדיה כרגע במקסיקו, לאחר ששהתה בניו יורק, וניכר מהאינסטגרם שהיא מבלה כמו שצריך. בקשת צפויים להביא מחליף או מחליפה לצד ברקוביץ' באופן חד פעמי.

אסייג היא אחת מנשות התקשורת הבכירות בישראל, וככזו, גם היא צריכה לנוח. אסייג התעופפה בשבוע האחרון למרכז אמריקה, וכעת היא נופשת בחופי מקסיקו, עם הילדים שלה, ועם המון סטייל. אסייג עברה שנה עמוסה במיוחד, עם שלושה ילדים שהיא מגדלת, השתתפות שבועית בתוכנית הסופ"ש שלה עם אייל ברקוביץ' וכמובן, השתתפות בפאנל של הזמר במסיכה. אסייג ממשיכה להיות בעלת השליטה באתר הספורט ONE, ונראה כי יש עוד דברים בפתח עבורה.

אסייג עוד הייתה לפני כמה ימים עם ילדיה בניו יורק, בזמן המתקפה על הרכבת התחתית בברוקלין. לאחר המקרה, ארזה אסייג את התיקים ועברה ליעד הבא בטיול הגדול שלה – מקסיקו. אסייג כתבה באינסטגרם: "אמלי הנסיכה של הבית, אריאל הגאון והמרגש שלנו ואייל גורי ג׳וקי זה שמחת החיים שלנו. חופש לנשמה רק לחבק ולאהוב (וקצת שופינג) בביטחון בביטחון בביטחון ושלא ניפרד לעולם אמן ואמן". כולנו מחכים בציפייה לשובה של הכוכבת ארצה עם הילדים, וחזרתה הצפוייה גם למרקע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן