ג'ניפר אניסטון חושפת בדמעות: "אני סובלת ממחלה מאד קשה"

כוכבת חברים לשעבר הודיעה כי היא סובלת מנדודי שינה בשני העשורים האחרונים: "הלכתי ודיברתי מתוך שינה"

כוכבת חברים לשעבר, ג'ניפר אניסטון, הודיעה השבוע כי היא סובלת ממחלת האינסומניה, או נדודי שינה בעברית. אניסטון אמרה כי היא מתמודדת עם הבעיה הקשה והמטרידה הזו כבר כמה שנים, ומספרת בראיון על הקשיים. "זה התחיל כשהייתי בת 30, אולי לפני", אמרה אניסטון, "אבל לקח זמן עד ששמתי לב לסימפטומים של מחסור בשינה. זה התחיל כמשהו שפשוט קיבלתי, אבל לאט לאט הבנתי עד כמה זה משפיע על היום שלי בעבודה, על התפקוד המוחי שלי ועל המצב הפיזי שלי".

הכוכבת חשפה כי היא הייתה מעבירה שעות ארוכות בבהייה בשעון, עד שהחליטה להוציאו אותו מחדרה. הבהייה הממושכת גרמה לכוכבת להתעסק באופן תמידי בזמן שבו היא לא ישנה, ואמרה: "ככל שדאגתי מזה – נעשה יותר קשה לישון". עוד היא חשפה כי היא הייתה הולכת ומדברת מתוך שינה – תופעה נוספת ממנה הצליחה להיגמל. "הייתי מתעוררת מהאזעקות של הבית שלי, אזעקות שכיוונתי בעצמי בזמן שישנתי", הוסיפה. "זה היה בתקופה שהכי לא ישנתי ואני לא חושבת שאני עושה את זה יותר. הגוף שלי אומר 'עכשיו אל תצאי מהחדר ותכווני את האזעקות, בסדר?'".

אניסטון אמרה שהיא לא שקלה לקבל סיוע רפואי, משום שחוסר השינה לא היה בראש סדר העדיפויות שלה. יחד עם זאת, בשנים האחרונות היא התחילה לשים לב להשפעות של השינה הלקויה שלה – ופנתה לקבל עזרה. "זה הפך להתמודדות של ממש", היא אמרה. "זה תמיד היה הדבר האחרון ברשימה שלי, אבל אי אפשר לעמוד בשלושת עמודי התווך של הבריאות – תזונה, אימונים ושינה – אם את לא יכולה להתאמן כי את לא יכולה לאכול כי את לא מצליחה לישון נורמלי".

הכוכבת פנתה לקבלת סיוע רפואי, ובנוסף אליו התחילה לקיים טקס לילי קבוע. לדבריה, היא נרגעת, עושה מתיחות או יוגה ומשאירה את הטלפון מחוץ לחדר. היא גם מנסה "ללכת לישון בכל לילה באותה השעה", והוסיפה כי זה "מאתגר עבורנו, השחקנים, כי אם אנחנו בסרט לוח הזמנים שלנו מותאם אליו". אבל אל דאגה, אניסטון מוצאת לא מעט נחמה בשינה עם שלושת הכלבים שלה, ואמרה שזה "נעים מדי כשהם מתכרבלים". לגמרי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן