"עומר יכנס לכלא ל-6 שנים" – עומר אדם מסתבך עם החוק והכל בגלל אמא שלו

עומר אדם מסתבך? החברה בה מושקע הזמר המצליח סגרה עסקה נוספת במסגרתה תבנה חוות שרתים ברחבי הארץ

ההצלחה של עומר אדם לבמה מתבטאת גם בעולם העסקים. חברת P.A.I של אדם, קבוצת אירופה ישראל וקרן ליאן גרופ השוויצרית הודיעו השבוע על שיתוף פעולה עסקי נוסף בשווי של מאות מיליוני שקלים, סביב עולם חוות השרתים. לפני כשנה, קנו שלושת הגופים הללו קרקע בעפולה בסכום המוערך ב-80 מיליון שקל, בה הם מכוונים להשקיע בחוות שרתים תת קרקעית, בסכום המוערך במאות מיליוני שקלים. כעת, הם מתכוננים להקמת חווה נוספת בסכום גדול אף יותר.

הקבוצה צפויה להקים חוות שרתים שלישית, הפעם בפארק צרעה הסמוך לבית שמש. ההשקעה הכוללת במקרה הזה, עומדת, על פי הערכות, על 350 מיליון שקלים. הקרקע עצמה נרכשה בסכום של כ-100 מיליון שקלים ובניית החווה צפויה להוסיף עלות של מעל ל-200 מיליון שקלים נוספים. מדובר בהשקעה הנשענת על הביקוש הגובר לטכנולוגיית מחשוב בענן.

קבוצת "אירופה ישראל" פעלה עד לפני שנה בחשאיות לצורך קידום הפרויקט הראשון ורכשה את הקרקע שממוקמת בעפולה בסכום מוערך של כ-80 מיליון שקל. הקבוצה היא בין הבודדות בישראל שמקימות חוות שרתים תת-קרקעית. כזכור, חוות השרתים בישראל הן שוק שהיצע הקרקעות בו כמעט אפסי והביקוש שלו עולה, בעיקר מצד ענקיות טכנולוגיה כמו גוגל ואמזון שזכו לאחרונה במכרז נימבוס הממשלתי להקמת תשתיות אחסון ענן.

כאמור, שוק חוות השרתים בישראל הפך בשנה האחרונה לאחד השווקים הרותחים והוא מושך אליו לא מעט יזמי נדל"ן, החל מקבוצת עזריאלי שבשליטת דנה עזריאלי, דרך מליסרון שבשליטת ליאורה עופר וכלה במשפחת פפושדו. עד כה השקיעה הקבוצה, בה מעורב כאמור הזמר המצליח עומר אדם, למעלה מ-50 מיליון דולר בהקמת חוות שרתים באירופה ובצפון אמריקה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן