"הוא היה מפוצץ אותי מכות, רק שהגשתי תלונה במשטרה האוויר יצא לי"

הבת של עופר טלקר ואביבה תבורי הגישה תלונה נגד החבר לשעבר בגין אלימות וכתבה: "אין לכם מושג"

התפתחות חשובה בפרשת טום טלקר והאקס. הבת של עופר טלקר ואביבה תבורי הגישו השבוע תלונה במשטרה נגד החבר לשעבר של טלקר, שלכאורה הכה אותה. כזכור, לפני כחודשיים העלתה טלקר תמונה לאינסטגרם בה היא נראית חבולה וכתבה על מערכת יחסים מתעללה. כעת, הנושא עובר למישור הפלילי לאחר שטלקר פרסמה כי הגישה תלונה במשטרה וכתבה: "אין לכם מושג"

טלקר כתבה בפוסט ההוא לפני חודשיים: ""קמתי בפחד כל יום, היה אסור לי לעלות תמונות כדי שחלילה איזה גבר לא יתחיל איתי, אסור לי לעשות עוקב לאף אחד שחלילה אף אחד לא ידבר איתי. עברתי שנתיים בהם קמתי כל יום בבכי וכך גם הלכתי לישון, צרחות של אלוהים ישמור, התקפי שיגעון ובכי. מהפחד מהתסכול ומצב נפשי עגום, חזרתי לשם כל פעם, בתקווה שיהיה טוב, ניסיתי לתת טוב, אבל כל פעם הייתי אשמה כי אני 'גועל נפש של בן אדם', בגדו בי וביקשתי סליחה, השפילו אותי וביקשתי סליחה, עשו ממני צחוק".

בזמנו גם אמא תבורי הגיבה ברשתות הבחברתיות: "הבת שלי בת 19 עוד מעט, לא קטינה, ואני נלחמתי ועשיתי כל מה שאפשר לעשות ולא אפרט, לא בלהכריח, כי אין לי זכות להתערב כמו שהיא טענה בפניי. הסברנו לה גם אני וגם אבא שלה שאנחנו תמיד בשבילה ונלחם בשבילה ואין אדם בעולם שאני אוהבת שיותר מאותה! אבל אי אפשר לעזור לבן אדם שלא רוצה לעזור לעצמו!".

השבוע כאמור היא הגיעה לתחנת המשטרה והגישה נגד בן הזוג לשעבר תלונה ראשונה. אמה, אביבה תבורי מסרה בתגובה: "אנחנו מטפלים בכל מה שצריך באופן פרטי בתוך המשפחה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן