בר רפאלי משיבה אש לגולש מהדרום "אני מוכרת את הבית שלי בעזה ובאה לתת לך חיבוק"

מלחמת בר רפאלי היום השני: בר רפאלי חטפה אש היום כמעט מכל כיוון אפשרי בעקבות הציוץ שלה "מתפללת לשלום האזרחים בשני הצדדים". רפאלי לא נשארה אדישה והגיבה לגולשת שתקפה "שכחת לאיית או שמעולם לא ידעת?" בציוץ אחר רשמה רפאלי לגולשת "חמודה, את במחזור? רוצה כדור הרגעה?"

מלחמת בר רפאלי ומדינת ישראל עוברת הלילה (שני) את הגבול בטוויטר: להגנתה של רפאלי יצא אסי עזר: "כתבי רכילות תוקפים באגרסביות מפורסמים", ולראשונה רפאלי צייצה תגובה לגולש: "אני מוכרת את הבית שלי בעזה, מפסיקה את תזרים המזומנים לחמאס ובאה לתת לך חיבוק" .

בר רפאלי חוטפת אש: בעקבות הציוץ אתמול רפאלי קיבלה מבול תגובות מגולשים זועמים וביקורת מאתרי הבידור והרכילות. מוקדם יותר ציפי לוין, אמא של בר יצאה להגנתה ועכשיו רפאלי לא מוותרת ומגיבה לגולשים שתקפו אותה.

בתגובה אחת רשמה רפאלי לגולשת: "את שכחת לאיית נכון? או שמעולם לא ידעת" ,לאחר שזו תקפה את רפאלי כי היא לא תומכת במדינה שלה.

דקות אחר כך, הוסיפה רפאלי תגובה נוספת לגולש אחר שביקש שתעמוד לצד העם שלה: "אתה צודק, אני מוכרת את הבית שלי בעזה, מפסיקה את תזרים המזומנים לחמאס ובאה לתת לך חיבוק". בעוד ציוץ רשמה רפאלי למגיבה: "חמודה, את במחזור? רוצה כדור הרגעה?"


הציוצים של אסי עזר נגד כתבי הרכילות

הציוצים המדוברים אגב נעלמו אחרי מספר דקות אך הצלחנו לצלם לכם מסך של השיחות המדוברות. גולשים אחרים קוראים להחרים את הצגה של בר רפאלי בחנוכה הקרוב (סינדרלה) ויש כאלה שדווקא בעדה.

בנימה אישית , נגיד שהתקיפה כלפי בר רפאלי קצת קשה, אך אפשר להבין את הכעס של אזרחי ישראל כלפי מי שאם תרצה או לא הפכה לנציגה בין לאומית של ישראל.

בתגובה לאסי עזר הופץ ציוץ תגובה של גולש, לא נגענו

עקבו אחרי הבלאגן בטוויטר של עומרי חיון, לחצו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן