אני בהלם! אל ואמיר שנפרדו ב"אהבה חדשה" נצפו מתנשקים

הזוג שנפרד בשבוע שעבר במסגרת העונה החדשה של התוכנית המצליחה, צולם ביחד במרכז תל אביב. האם האהבה פורחת בניגוד למה שקרה על המסך?

העונה החדשה של אהבה חדש ברשת 13 רק התחילה והאקשן כבר בעיצומו. בשבוע שעבר צולם הפרק במסגרתו נפרדו אל ואמיר לאחר תקופה קצרה אך אינטנסיבית יחד. השניים החליטו להפריד כוחות, במה שאומר שאל עוברת לבחור הבא שייכנס ויגור איתה בבית הכי מסקרן בישראל כרגע.

למרות שנראה שלשניים הולך לא רע ביחד, אל החליטה לתדהמת הצופים לפרק את החבילה, אך האם החבילה באמת התפרקה? השניים נראו השבוע סועדים במרכז תל אביב, ואל אפילו לא הכחישה את העובדה שהשניים במערכת יחסים בסטורי שלה. לאור השאלות הרבות, אל ענתה שהיא אינה יכולה להגיב על הדברים הללו. השאלה שנשאלה, גם כללה עדות ראייה של אחד השואלים, שטען כי הוא גר לידה וראה את השניים ביחד.

אל ואמיר נראו מאוד מתאימים, והיא אף אמרה לו שהוא מזכיר את אחיה. האם השניים הצליחו להתגבר על המכשולים שבתוך ענייני הריאליטי, ולשקם את היחסים מחוץ לבית של אהבה גדולה. האם לאחר חודש הצילומים השניים פשוט הרימו טלפון אחד לשנייה והמשיכו את מערכת היחסים כאילו לא נפרדו? כל זאת ועוד נדע לאחר סיום העונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן