"הרביץ לה ללא הפסקה" – האקסית של יהודה יצחקוב פותחת הכל

מיתולוגי: יהודה יצחקוב המשיך הלאה ונמצא בזוגיות עם אלמוג חדד, אבל האקסית המיתולוגית אותה הוא הכיר בתכנית הריאלטי הקודמת בה השתתף, שחר כספי, התחתנה השבוע בלוס אנג'לס.

לפני חמש שנים יהודה יצחקוב, הכיר בלב הג'ונגל את בת זוגתו, שחר כספי. יצחקוב וכספי טיפחו קשר זוגי צמוד, אבל מסתבר שאחר כך משהו קרה במערכת היחסים והשניים החליטו שהם לא מצליחים לגשר על הפערים ופנו כל אחד לדרכו.

יהודה יצחקוב המשיך הלאה ונמצא בזוגיות עם אלמוג חדד, אבל האקסית המיתולוגית אותה הוא הכיר בתכנית הריאלטי הקודמת בה השתתף, שחר כספי, התחתנה השבוע בלוס אנג'לס. יהודה, אתה מוזמן לסמס או לשלוח צ'ק. זה לא שאנחנו רוצים להכנס לפינת הקלישאות ולהתחיל לפזר השערות שהזכייה במקום הראשון עלתה ליצחקוב לראש, אבל קשה שלא לחשוב על זה בזמן ששחר כספי מספרת בכל הזדמנות על הזוגיות היציבה שהייתה לה עם יהודה, שכאמור היא כבר היסטוריה.

לפני שנתיים אגב הופצו ברשת תמונות שבהן נראית שחר, אקסית של דייר "האח הגדול" יהודה יצחקוב, כשהיא בבית חולים פצועה. בכיתוב לתמונות נטען כי מי שאחראי לפציעה הוא לא פחות מיהודה בעצמו. מי שפחות שמחה לקרוא את זה היא גיטלינה, אימו של יהודה, שעשתה סוף לשמועות.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן