הראל סקעת מגיב לנסיון החרם בשל היותו הומוסקסואל

עוד לא נרגענו מהסערה סביב מנחם בן ועכשיו מגיע סיבוב חדש נגד הקהילה הגאה. הראל סקעת, שאמור להופיע בשבוע הבא במופע הצדעה בפני מתנדבי השירות הלאומי מצא את עצמו מותקף מקבוצה של מתנגדים המביעים מחאה נגד ההופעה של הראל, ואף מאיימים לחרים את האירוע בשל היותו הומוסקסואל מוצהר, מה שלטענתם פוגע ברגשותיהם.

רב העיר קרית שמונה, צפניה דרורי, המשמש יו"ר "האגודה להתנדבות" המפעילה כ-5,000 מתוך 14 אלף מתנדבות השירות הלאומי, יצא נגד ההופעה בראיון למגזין התרבות הדתי "מוצש" מבית "מקור ראשון". ברור שזה לא דבר סימפטי לחלוטין, וזה בוודאי לא מכבד את בנות השירות הלאומי", אמר. לדבריו, מתנדבות הביעו בפניו "התמרמרות רבה".

הראל סקעת לא נשאר חייב ולפני מספר שעות פרסם בפייסבוק שלו את הדברים הבאים: "אני מזמין את כל ה"נשמות" להופעה שלי באמפי שוני על מנת שיראו אהבת אדם מהי כשבקהל מאות מנמני קהילתם, ואולי יפסיקו למנף לכדי כותרת את שנאת החינם הזו שלהם ולפגוע בקדושתה האמיתית של הדת שלי שאני כל כך אוהב שאולי בבוא היום תדרש לתת (רחמנא ליצלן) תשובה ולגיטימצייה לילדיהם שלהם, דת הדוגלת באהבת לרעך כמוך ו"חביב אדם שנברא בצלם" מסכת אבות. פרק א"

ולאחר מספר דקות הוסיף סקעת: "ברוח אירועי היום,בדיוק לזה התכוונתי כשכתבתי את השורות: תהייה לי אהבה,שנים אני חיכיתי, בין כל"הנשמות" וכל ה"אלוהים" תהייה לי אהבה,שנים שלא ראיתי איך אני ממתין, בין כל האנשים ששורפים חיים שלמים.."

בנימה אישית, לכולנו מגיע אהבה והגיע הזמן לתת לכל אחד לחיות את החיים שלו

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vO3Q0RUBvz0[/youtube]

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן