נקרע הלב על איתי לוי! מסכנה אמא שלו מה קרה לה….

הרבה נכתב על מערכת היחסים של הזמר איתי לוי ואמא שלו. אמש פרסם הזמר סרטון מהספה בבית שהוא שר עם אמא שלו כל מני שירים. לפני כמה שבועות איתי דאג לאמא שאושפזה בבית החולים

אמא של איתי לוי שרה איתו אמש כאשר היה קר ושניהם מתחת לשמיכות, בין היתר הם שרו את עמק הפרחים ואת השיר אמא שאיתי לוי כתב במיוחד עבורה. השניים העלו וידאו מיוחד בו איתי לוי נכנס לספה עם אימו ומבקש ממנה בכל פעם לבחור שיר. נראה שהוא מאד שמח איתה ביחד וגם אמא שלו קרנה מאושר למרות מצבה הלא פשוט שעובר עליה.

אנו נזכיר שרות לוי הייתה מאושפזת ואיתי לוי דאג שהיא עלולה למות. על הקשר הקרוב בין הזמר איתי לוי לאמו רות דובר ונכתב לא מעט, ולאחרונה הזמר המצליח שוב מוצא את עצמו בכותרות בהקשר למצבה הבריאותי של אמו. רות, כידוע, עברה אירוע מוחי בעבר וסובלת מבעיות רפואיות שונות. איתי מלווה אותה ומטפל בה לא מעט ולא אחת הוא סיפר בראיונות על הקושי והאתגר שעומד בפניו בכל מה שקשור לאמו.

על מצב אימו הוא עדכן: "אמא שלי היא אישה שלא הכי חזק אצלה, יש בעיות לחץ דם ועוד עניינים. יש לה אירועים מוחיים. יהיה בסדר. אני מאמין שיהיה בסדר". בעברו לוי גדל ברחובות יחד עם עוד שני אחים – אחת מהן היא שרית. הוריו התגרשו כשהיה בן ארבע, ואביו גבי בילה את רוב שנותיו במרכזי גמילה ובתי סוהר, עד שנפטר מסרטן בגיל 47.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן