"שרלילה שהורסות משפחות" משולש רומנטי בין לינור סביניק והחבר החדש והאקסית

רק לפני עשרה ימים החבר החדש של לינור סביניק נפרד מהחברה הקודמת שלו. הוא ניהל איתה רומן במשך חודש – מדובר בעדי אברהמי בת 21 מאשדוד – האם לינר צריכה לדאוג?

יוצאת האח הגדול, שניהלה מערכת יחסים עם הקומיקאי רמי ורד ששהה עמה בבית האח הגדול, שמרה סוד שהתגלה ממש עכשיו אבל מסתבר בכלל כי החבר רן גבאי ניהל קשר אינטימי עם בחורה אחרת, עדי אברהמי – רק לפני שבוע וחצי הקשר בין השניים תם.

בכל אופן, בשלושת החודשים האחרונים לינור סביניק נמצאת בקר זוגי עם בן זוג חדש העונה לשם רן. הוא בן 28, גר בבת ים ועוסק בנדלן. יש כאלה שאומרים כי אי אפשר לקנות אהבה בעד שום הון שבעולם וכוכבת "האח הגדול" לינור סביניק הוכיחה זאת השבוע כאשר נחשף בן זוגה החדש. היא אמרה: "אני מכירה את הבחור הרבה זמן למעלה מחצי שנה, במהלך כל החודשים הראשונים מערכת היחסים בינינו הייתה ידידותית בלבד, הכרנו דרך חברים משותפים. באיזשהו שלב במהלך הדרך בחרתי לתת לו צ'אנס רומנטי וכן ליצור פה זוגיות, אחרי שהיינו יחד חודש בחרתי לסיים את הקשר מסיבותיי שלי ונפרדנו לתקופה".

עוד אמרה: "במהלך תקופה זאת היו ניסיונות חוזרים ונשנים לחדש איתי את מערכת היחסים הרומנטית, ואחרי לבטים נתתי לזה צ'אנס נוסף. כשחזרנו הוא שיתף אותי שבתקופה בה לא היינו יחד הייתה לו מערכת יחסים עם בחורה אחרת ושזה נגמר ולא התקדם ואנחנו בחרנו לחזור להיות יחד. גם אתמול נכתב פוסט בעניין בקבוצה בפייס ונחשפתי אליו, רן בן זוגי כעס והלב שלי יצא אליה כי אני יודעת מה זה לב שבור, גם אני חוויתי עד לא מזמן לב שבור, אין בי רע, אני מחבקת אותה וכואבת את כאבה ומאחלת לה למצוא זוגיות בריאה ואיתנה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן