סערה בבית המשפט: "המחסל אבנר הררי לא ניסה לרצוח את מרגלית צנעני"

האם חלקו של הררי מינורי בפרשת המטענים בה הייתה מעורבת גם הזרמת מרגלית צנעני? עורך דינו מסר: "אין חולק שלגבי האישום הרביעי שבו הורשע הנאשם אין למעשה איזשהו מניע. חבריי טענו שאם אין מניע זה אולי יותר חמור אך אני אומר הפוך". 

דרמה לא קטנה מתרחשת בחייה של מרגול, בזמן שהיא מככבת על המסך ב"אקס פקטור" הזמרת מרגלית צנעני העידה לאחרונה בבית המשפט המחוזי בתל אביב במסגרת פרשת הנחת המטענים שכוונו נגדה וכן נגד איש העסקים מאיר שמיר והכדורגלן קובי מוסא. בעדותה היא סיפרה כי היא אוימה שלא להגיע לתחנת הרדיו שבה היא מגישה תכנית, הקריאה את המסרון המאיים שקיבלה כמה שעות לאחר שרכבה פוצץ באמצעות מטען חבלה ואמרה כי היה לה "חבל עליו". בעדתו בבית המשפט טען לחפותו אבנר הררי ואמר שהוא אוהב את מרגול ולא קשור לפרשה ושהמשטרה מנסה בכל דרך שיהיה בכלא ולא מחוץ שם יוכל לשלוט ברחוב בעולם התחתון

לשני הנאשמים, אבנר הררי ואבישי בן דוד, מיוחסות עבירות של ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע פשע, ייצור נשק, נשיאת נשק, סחיטה באיומים ועבירות נוספות. עו"ד איתן סבג, שב וטען כי חלקו של הררי קטן באירוע: "אין חולק שלגבי האישום הרביעי שבו הורשע הנאשם אין למעשה איזשהו מניע. חבריי טענו שאם אין מניע זה אולי יותר חמור אך אני אומר הפוך. חבריי טענו שלא הוכח קיומו של מניע ואני אומר שכמו שעושים בכל תיק ובצדק, כאשר יש מניע לפגוע במישהו זו נסיבה לחומרה, וכאן כשאין מניע זו לא נסיבה לחומרה אלא יש להתייחס אליה דווקא לקולא".

עוד אמר: "לא ניתן לומר שמרשי נכח בזירות העבירה כי נקבע שהוא לא. לא הוכח שהוא מכיר את קובי מוסא או ראה אותו או זרק לו מילה. הררי ישב כאן לאורך חמש שנים ונאלץ לנהל משפט שברובו הוא בכלל לא לו. יכול להיות שאם היה ההליכים מתנהלים בנפרד ייתכן והיינו מסיימים את ההליכים קודם לכן והיה יכול להימנע הרבה סבל שנגרם לו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן