צפו בסרטון! נועה קירל פורצת בבכי קורע לב: "כל כך פגעתי במרגי אני מצטערת כל כך"

הזמרת פתחה בשידור לייב עם מעריציה ואמרה: "לא הייתה לי כוונה לפגוע במישהו, זה הדבר האחרון שאני ארצה לעשות. זה עורר המון עניין ורעש, אבל כל מה שאני עושה מעורר עניין ולאנשים יש מה להגיד".

בשיחה עם מעריצים דיברה קירל על המצב שלה הכללי וכמובן על מרגי: "לא התכוונתי לעשות משהו שהוא לא בסדר, אני מסתכלת על הצד ההומוריסטי, החיובי והקליל. אין לי שליטה על הכל ועל מה יגידו. אני לא יכולה לחיות כל יום במחשבה על מה אומרים ומה כותבים. אני לא אעשה משהו בשביל לפגוע, לא אעשה משהו רע בכוונה".

עוד אמרה: "הסתכלתי על הצד החיובי וזו האמת. לא כולם ראו את זה ככה ואני מכבדת את זה. בסופו של דבר, אין לי שליטה על הכל. אני חושבת שזה יצא מפרופורציות לחלוטין. לא היה לי פשוט להתמודד עם זה. נורא קל לשפוט דברים מבחוץ. אני לא אפגע באף אחד, אלה לא הכוונות שלי ולא הדרך שלי. אני לא מאמינה בדרך הזאת".

לסיכום ציינה: "נשברים מלא. אני בוכה, משחררת, צועקת, כמו כולם. לצד הרגעים היפים והחלומות שמתגשמים, יש רגעי שבר שאתם פחות רואים. לא הכל נוצץ ויש רגעים של קושי ואנושיות. כולנו בני אדם ויש קשיים בדרך, אבל זה בונה אותנו. זה נשמע קלישאתי, אבל כשמבינים את זה הכל הרבה יותר קל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן