טלטלה בערוץ 13! תמר איש שלום עוזבת את "מהדורת החדשות"

תמר איש שלום היתה אמורה להפרד מהמהדורה המרכזית של חדשות 13, אבל אודי סגל נמצא חיובי והיא תגיש עד יום שני. היא עוברת להנחות את חדשות השבת וקורח את המהדורה המרכזית בכל ערב

בקרוב מאד תמר איש שלום תעבור להגיש את תוכנית המגזין "חדשות השבת" והילה קורח שהגישה את התוכנית עד היום לחבור למהדורה המרכזית עם אודי סגל. כרגע פשוט תמר איש שלום היתה אמורה להפרד מהמהדורה המרכזית של חדשות 13, אבל אודי סגל נמצא חיובי והיא תגיש עד יום שני.

כאמור, היא עוברת להנחות את חדשות השבת וקורח את המהדורה המרכזית בכל ערב. בהודעה רשמית של רשת 13 נמסר: "במשך 11 שנה הובילה תמר איש שלום בצורה מעוררת השראה את המהדורה המרכזית של חדשות 10 ולאחר מכן חדשות 13. בהגשה מקצועית ונטולת פניות, תמר היוותה תמיד סמל של עיתונות ישרה, ביקורתית, חותרת לאמת ולא מתפשרת… אין לי ספק שבתפקידה החדש כמגישת מהדורת שבת תמשיך תמר להוביל לשיאים חדשים".

כזכור רק לאחרונה קורח הייתה תחת מתקפה כאשר נתן זהבי מגיש הרדיו תקף במילים את מגישת חדשות. זה קרה עקב ראיון שערכה עם חבר הכנסת דוד אמסלם מסיעת הליכוד וזהבי לא אהב את הטונים. במונולוג ששידר ברדיו אמר: "אתמול נאלצתי לשמוע שוב את תוכנית החדשות של ערוץ 13 את הגברת הילה קורח מביאה למרכז תוכנית החדשות עוד סיבוב עם מר דוד אמסלם המכונה דודו שהיה שר הסייבר בממשלה של נתניהו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן