אייל גולן שבור! דניאל גרינברג המשיכה הלאה והשיקה בן זוג צעיר וחתיך!!!!

דניאל גרינברג העלתה תמונות שלה עם מיאל ורון – מדובר בתמונות מקסימות כאשר גם ליאן מצטרפת לחגיגה של המשפחה – מי אמר שהכוכבת לא תצא מהר מאד לדרך חדשה?

הדיירת לשעבר והגרושה של גולן, הלא היא דניאל גרינברג מפגיזה בפוסט מרגש עם התינוקות הקטנים – מיאל גולן ורון גולן. נראה שיחד עם הילדים הם גורמים לגולשים להבין שהאמהות שלה חזקה אחרי המשבר שחוותה לאחרונה.

דניאל גרינברג פרסמה תמונה מקסימה שלה עם הבת הבכורה שלה מיאל. כידוע לכם מיאל היא הבת המשותפת של אייל גולן ודניאל והיא רק בת שנה. אבל עם הורים כל כך מפורסמים, אין סיכוי להישאר רחוק מאור הזרקורים, במיוחד בעידן הרשתות החברתיות וכן זה לא פשוט להתרגל לחיי הזוהר שכוללים חשיפה גבוהה למצלמות ולציבור עבור מיאל.

בכל זאת, היא חייבת להתרגל למצלמה ולתקשורת. יש לנו תחושה שהיא מתחילה להתרגל לעניין. בתמונה בה היא מצולמת ניתן לראות שבהתחלה היא מביטה הישר אל המצלמה וזה הדבר כי חשוב שיודע כל מי שלוקח חלק בעולם הבידור. כאמור, מיאל היא הבת המשותפת הראשונה של דניאל ואייל גולן, והיא מצטרפת לשושלת יורשי העצר מבית גולן שכוללת את ליאם ואלין מנישואין לאילנית לוי ואת יאן מהזוגיות עם רוסלנה רודינה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן