אזהרה 18 פלוס! בר רפאלי בחזיה שקופה וחוטני בסשן תמונות להוטות

תמונה של חולצה שקופה נוצצת ומתחתיה חזיית תחרה שחורה גרמה לגולשים לתהות מה הביא את בר רפאלי להצטלם ככה? התשובה בפנים

קבלו את בר רפאלי חוגגת עם חזייה באינסטגרם. כבר ראינו את בר רפאלי לובשת ביקיני מנומר ובגד ים שלם מנומר, והפעם היא בחרה ללכת על שלוש חזיות בגווני קפה, ורוד בהיר ושחור עם בשורה די ברורה – יש קמפיין חדש באופק והוא של חברת אופנה גדולה והמון כסף מעל מיליון שקל עבור הקמפיין

רק לאחרונה בר העלתה סטורי שכלל חזיה בצבע אדום חלק, עם ביקיני משולשים וקשירה קטנטן כמו שהיא מרבה לעשות בשנים האחרונות. רק לפני כמה ימים היא העלתה גם סדרת תמונות שלה קופצת על המיטה בביקיני קטנטן אחר עם פרינט פרחוני ירוק.

אתמול בעמוד האינסטגרם של רפאלי עלה טיזר קטן לקמפיין: תמונות של חזיות. והבוקר רפאלי החטובה העלתה סלפי מראה עם סט שחור קלאסי עשוי מתחרה לגופה. "גאה ומתרגשת להיות חלק ממשפחת פמינה", כתבה. "בגיל 36 עם שלושה ילדים – אני מרגישה אישה באמת. מזל טוב לבעלי שאין לו אינסטגרם, וביום ההולדת שלו אני חולקת תמונה שלי בהלבשה תחתונה אתכם".

אז אם חשבתם שלא קר מספיק בחוץ, הנה מגיע החורף האמיתי. תמונות חדשות של בר רפאלי בהלבשה תחתונה יגרמו לכם להזיע. הצטיידו בתנור ומשקה חם, כיוון שהגיע הזמן לתמונות חדשות של הטופמודל. בשבועות האחרונים, רפאלי סוג-של-נעדרה מהנוף המקומי, כיוון שבילתה בסשן טיולים ופגישות עבודה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן