סערה בערוץ 12! יאיר נתניהו פוצץ מכות את הכתב עמית סגל והכל תועד!

הלכו מכות? מה באמת קרה בין הבן של ראש הממשלה לשעבר לכתב של חדשות 12? התפתחות מכוערת: יאיר נתניהו מטיל פצצה על עמית סגל – כל זה קורה אחרי שהעיתונאי, בראיון עם ינון מגל ובן כספית, חשף את חילוקי הדעות במשפחת נתניהו האם לחתום על עסקת טיעון עם הפרקליטות

השמועות ברשת סיפרו שיאיר הרביץ לעמית סגל אבל נראה שהעימות האמיתי ולא המפוברק הוא בחשבונת הטוויטר של השניים שתוקפים את את השני. רגע לפני סיום כהונתו של היועמ"ש מנדלבליט חשף עמית סגל את חילוקי הדעות במשפחת נתניהו האם לחתום על עסקת טיעון עם הפרקליטות. לדברי סגל, שרה נתניהו ובנה אבנר, מתנגדים נחרצות לחתימה על ההסכם. מנגד, יאיר נתניהו כן תומך בחתימה על הסכם הטיעון. אז מה גרם ליאיר לצאת על הכתב?

יאיר נתניהו תקף: "פרעות בלפור של השמאל עם המיצגים המפוארים של הגיליוטינות, אברי מין מתנפחים וחבלי תלייה, מומנו במשך שנה וחצי ע״י מליארדרים שמאלנים מהארץ והעולם. העלות המשוערת : *מאות מליוני שקלים*. תחשבו כמה נזקקים, נכים וניצולי שואה היה אפשר לממן בסכום הזה."

מנגד, אמילי מואטי ממפלגת העבודה הגיבה: "בני אדם נגררים שנים בהוצאות לפועל, יש שאוספים שקל לשקל באימה כדי לשרוד כאשר דלתות נטרקות להם בפרצוף והנה קמה קבוצה, הדובדבן על הקצפת של החברה השבעה ואוספת כסף לראש ממשלה הכי עשיר שכיהן כאן, שאם היה לו טיפה אחת של דרך ארץ הוא היה עוצר את זה מיד. ליקוי מאורות מרתיח ועלוב, תתביישו!".

צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן