"בזיון של ההפקה, איך הדיחו את לינט מ"אקס פקטור" – סערה בתעשייה אחרי ההדחה של לינט

כולם יוצאים נגד אקס פקטור בגלל ההדחה של לינט ומבקשים גלגל הצלה. הרשת גועשת על ההדחה במפתיע של לינט באקס פקטור

הרשת גועשת על ההדחה במפתיע של לינט באקס פקטור – כולם יוצאים נגד אקס פקטור בגלל ההדחה של לינט ומבקשים גלגל הצלה עבורה. היא הגיבה: "ערב טוב אהובים שלי, כמו שוודאי צפיתם, הודחתי הערב מ״אקס פקטור לאירוויזיון. אני מודה לכם על האהבה הענקית, על אלפי הודעות, שיתופים ,סטוריז ועל כל דקה שהקשבתם לי".

עוד ציינה: "דרכי בדרך לאירוויזיון הסתיימה, אבל המוסיקה שלי תמשיך לבעור בי ולרגש את כולכם גם במופעים בישראל ובעולם כולו . אני כבר לא יכולה לחכות שתשמעו את השירים החדשים שיצאו ממש בקרוב .אני מאחלת לכולנו שהקורונה תחלוף ותחוס על כולם, תשמרו על עצמכם , כמו כן אאחל בהצלחה לשאר הזמרים בתחרות. ניפגש בקרוב על הבמות. לינט."

גולשת הגיבה: "הביאו אותה בשביל רייטינג, מפרק ראשון לאחר כשזמרת צעירה שרה את השיר שלה אתה לא ראוי… ואופס פתאום לינט הגיחה צירוף מקרים לא…? עזבו שהילדה המסכנה נבלעה בשנייה שלינט נכנסה, רכבו על הרייטינג שהיא מביאה והיא מביאה בארגזים ואני צפיתי אך ורק בגללה. מבחינתי נגמרה התוכנית היום אבל יש לה אחלה אינסטגרם עם ים לייבים ועדכונים על הופעות בארץ למי שבא לו מסא'ג באוזניים. לינט את הזמרת הכי טובה שיש עם יכולות שאין לאף אחת בארץ, אז תודה שהנעמת לנו עם כל הביצועים היפים".

אחרת כתבה: "פשוט זוועה שמעיפים זמרת כזו ענקית היא היחידה שיכלה להביא ניצחון גדול באירוויזיון, זמרת אדירה מצמררת, מושלמתתתת היא מתחילה לשיר וכולם נדהמים ואז מעיפים אותה, כבוד בכלל שבאה להתחרות פה לא רואה את התוכנית יותר יהיה בטוח משעמם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן