התינוק של כוכבת "הישרדות" לירון רביבו כמעט מת בלידה ומצבו מזעזע

לירון רביבו ובן הזוג שלה, אליאב בן חמו, זכו לחבוק את בנם השני לפני שלושה חודשים. עכשיו השורדת בדימוס וכוכבת הנוער לירון רביבו, מספרת מה קרה כאשר התינוק שלה הרגיש לא טוב והיה בסכנה

לירון רביבו הייתה עד לאחרונה בהריון שני מבעלה אליאב בן חמו ולאחרונה היא ביקרה בפעם השנייה בחייה בחדר לידה והפכה שוב לאמא טרייה. עכשיו השורדת בדימוס וכוכבת הנוער לירון רביבו, מספרת מה קרה כאשר התינוק שלה הרגיש לא טוב: "עליתי הביתה וראיתי את אורי מקיא. הוא התחיל להחליף צבעים ובגלל כל הסיטואציה הוא התקשה לנשום, השתנקות קוראים לזה. פינו אותנו לבית החולים ומשם שלושה ימים של בדיקות והשגחה באשפוז. נחשו מה? בסך הכל ריפלוקס שלא ידענו עליו, אומנם בדרגה גבוהה אבל ריפלוקס".

עוד אמרה: "הייתי לבד בבית. הלכתי לחדר לבדוק אולי בעלי נמצא. הייתי צריכה לתפעל את הסיטואציה. זה לא היה רגיל, ראיתי את הפנים שלו מתחילות להחליף צבעים, ראיתי שהוא ממש מתקשה לנשום. אימהות יזדהו ויבינו שזה משהו שיכול לקרות, קוראים לזה השתנקות. תמיד אומרים לנו לקחת את זה בפרופורציות".

לסיכום ציינה: "הבנתי שצריך להפוך אותו, כדי שקודם כל הוא יצליח לנשום, שהפתח אוויר שלו יפתח. אז שמתי אותו בצורה של גרעפס. האמת שברגע שהוא הקיא, הצבע חזר לו לפנים והוא התחיל לנשום. אבל הוא עדיין היה במצוקה נשימתית, התקשרתי מהר ל-101 הם הנחו אותי מה לעשות בו זמנית. הם הגיעו ממש מהר. הם ראו שהכל בסדר, פינו אותנו לבית החולים כדי לבדוק למה זה קרה בעצם ומשם היינו בסבב של בדיקות במשך שלושה ימים. ראינו שהכל בסדר ועלינו על זה שזה ריפלוקס. הייתה לי תחושה אבל הייתי צריכה שרופא יגיד לי את זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן