איתמר מ"חתונמי" תבע 600 אלף שקל מקארין שתקפה: "הוא אדם סדיסט אלים ומסוכן"

יממה אחרי שפורסם כי איתמר עמי תובע את אתר ״פוליטקלי קוראת״ והכתבת שני קדר, בסכום 500 אלף ש"ח. החליטה הכתבת להגיב לפרשה שמסעירה את הביצה המקומית

איתמר עמי טוען שהוא הוכפש בפוסט ביקורתי שנכתב על אחד מפרקי העונה בו לקח חלק ועל הנייר לכאורה העליב את קארין. הוא תובע גם את "פוליטיקלי קוראת", באחת מכמה תביעות השתקה שקיבלו שם בחודשים האחרונים, מדובר באיום ממשי על עמותה שהמחזור השנתי שלה בקושי מגיע ל200 אלף שקלים.

מהאתר ומשני נמסר: "עיקרן של התביעות האלו הוא להכריח אותנו לשתוק, להימנע מפרסום, לפחד מלהשמיע קול. התגובה היחידה מול תביעות שכאלו היא להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושות וכרגיל, אנחנו מבקשות מכן ומכם להצטרף אלינו בהמשך העשייה הזאת. אל מול מי שמנסה להשתיק אותנו, תעזרו לנו להמשיך להשמיע את קולנו. כדי לעשות זאת, אנחנו צריכות אתכן איתנו".

עוד אמרה: "מאז שקיבלתי את מכתב האיום, ואחריו את התביעה על סך רבע מיליון ש״ח מאיתמר עמי (מ"חתונה ממבט ראשון") ומעורכי דינו, אני מרגישה שלא יכולה להיות דרך יותר ברורה לנסות להשתיק אותי ונשים אחרות. לקבל כתב תביעה זה מפחיד, מאיים. המילים שכתובות בו נוזפות בי בפונט 16 עם בולד ואנדרליין. כתב התביעה טוען שהגזמתי לגמרי ועלי ועל פוליטיקלי קוראת לשלם מאות אלפי שקלים על כך, אבל התגובות הרבות ועוצמות השיח ברשת מראות שנגעתי רק בקצה הקרחון. מתחת למים, כמעט בלתי נראה בשיח הציבורי על זוגיות וחיפוש אהבה, יש מרחב צל שלם, מאות גוונים של אפור במערכות יחסים, וזה צל שיש צורך ציבורי עצום לדבר עליו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן