אחרי שחשפה שהאקס שלה היה מפוצץ אותה מכות – נסרין קדרי תחשוף הכל בדוקו מיוחד

בימים האחרונים הזמרת נסרין קדרי מסתובבת עם מצלמה קטנה ומתעדת את חייה, זאת כחלק מהצילומים לעונה העשירית של מחוברים של הוט – מה נגלה עליה? האם זה יעשה לה טוב?

מאחורי העונה החדשה של "מחוברים", עומד העורך והבמאי עמי טיר, סמנכ"ל התוכן של "קודה תקשורת" המפיקה את "מחוברים", ומי שמלווה את הסדרה מיומה הראשון – עכשיו הוא בדרך לצרף לעונה הבאה את נסרין קדרי.

מחוברים" שתעלה בקרוב בעונתה העשירית, נותנת לצופים זווית נוספת וקרובה יותר לחייהם של המפורסמים שמראים לעולם את חיי היומיום יום שלהם מבעד למצלמה. יש לציין כי נסרין קדרי, לא תהיה המפורסמת היחידה בתוכנית עם זיקה לעולם המוזיקה. לצידה יצטלמו אסף אמדורסקי וקרן פלס שכבר אישרו את הצילומים כמו גם מיקי בוגנים ואורנה בנאי שחברה לסדרה.

הפורמט החדשני של HOT ורם לנדס, יוצר הפורמט והבעלים של "קודה תקשורת", נמכר להפקה ב-22 מדינות, בהן הולנד, פינלנד, אירלנד, הודו ודנמרק. מחוברים הופקה בארצות הברית על ידי "קודה תקשורת" עצמה עבור ענקית האינטרנט AOL. בנוסף לשלל פרסי האקדמיה לטלוויזיה בישראל, הפורמט הוגדר כתוכנית הדוקומנטרית הטובה ביותר בדנמרק, זכה בארצות הברית במקום הראשון בתחרות היוקרתית של Realscreen וכן וקטף את הפרס הראשון בתחרות פרסי הטלוויזיה האירית בקטגוריית ריאליטי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן