הסוד נחשף! אור סיונוב כוכבת "האח הגדול" – ילדה תינוק וחשפה תמונה מתוקה שלו!

יוצאת האח הגדול, אור סיונוב, ילדה בפעם הראשונה בן בכור. את ההיריון היא הצליחה לשמור בשקט ובסודיות גמורה ממכרים ומכל גופי התקשורת אבל עכשיו התמונה שלה עם העולל יצאה לאור

כוכבת העבר של הריאליטי אור סיונוב, ילדה בפעם הראשונה בן בכור. את ההיריון היא הצליחה לשמור בשקט ובסודיות גמורה ממכרים ומכל גופי התקשורת אבל עכשיו התמונה שלה עם העולל יצאה לאור. רק לאחרונה היא ניצחה בתביעה את קשת 12.

מזה כארבע וחצי שנים שסיונוב מנהלת הליך משפטי נגד קשת ואנדמול. ההליך המשפטי הגיע לסיומו בהסכם פשרה בין הצדדים. סיונוב, כך על פי מקורות, זכתה במשפט וקיבלה סכום מכובד בעל שש ספרות כפיצוי על עוגמת הנפש הגדולה שנגרמה לה.

למי שהספיק לשכוח את הדרמה, סיונוב שהשתתפה בריאלטי עוד כששודר ב"קשת" תחת העורך יורם זק, הגישה כזכור לפני ארבע וחצי שנים להפקת האח הגדול ולזכיינית קשת 12 תביעה מעורך דינה אייל שטרנברג  על סך מאות אלפי שקלים בגין התעמרות במקום העבודה ותנאי עבדות כשהיא מתבססת על חוקי העבודה של יחסי עובד ומעביד. סיונוב, שהשתתפה בעונה השביעית של הריאליטי השיקה במהלך הדיונים גם ספר פרי עיטה הנקרא "סופמשחק" בו גוללה את כל החוויה הקשה שעברה בבית כמו וכן סגרה חשבון עם האח הגדול, יורם זק.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן