יוצאים לאור! נועה קירל והחבר החתיך ברק נתפסו בעדשת צלם הפפראצי מתנשקים!!

נועה קירל ותומר הכהן בילו אמש  ביחד עם חברים משותפים. הזוג נתפס במצלמה של אמיר מאירי בשעה 1 בלילה כאשר יצא יחד מבר בתל אביב. השניים נראו מאושרים ותחת מטרייה

במזג האוויר החורפי והמטפטף נועה קירל ותומר הכהן בילו אמש ביחד עם חברים משותפים. הזוג נתפס בלילה כאשר יצא יחד מבר בתל אביב. השניים נראו מאושרים ותחת מטרייה אחת כמאמר השיר.  נועה קירל נמצאת בתקופה עמוסה. לפני ארבע חודשים היא ובן זוגה בשלוש השנים האחרונות, יהונתן מרגי, נפרדו.

רגע אחרי נועה עלתה על מטוס לארצות הברית ובילתה שם תומר הכהן. עכשיו אתם מקבלים תמונות ראשונות כפי שפורסם בפנאי פלוס. חודשיים בלבד אחרי שהכריזה על פרידה מבן הזוג יהונתן מרגי, איתו ניהלה זוגיות מתוקשרת ונוצצת כמעט שלוש שנים, קירל, המשיכה הלאה. אין ספק כי נועה קירל הולכת בדרכן של זמרות רבות לפניה ומתאהבת בדוגמן ששיחק בקליפ החדש שלה.

הדוגמן המתחיל תומר הכהן נראה בתמונות צמוד אליה ומקורביה מוסרים שהקליק היה מיידי בתחילת הצילומים והשניים אפילו בילו יחד בניו יורק לפני כחודש. הזמרת המצליחה שבחודשים האחרונים משקיעה גם בקריירה בינלאומית וגם בזוגיות חדשה עם תומר הכהן, שהשתתף בקליפ שלה.

צילום: אמיר מאירי

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן